torsdag 14 november 2013

Fredag åttedag...

.........ja mina goda läsare då är jag i Stockholm
incheckad på hotellet & bara njuter av att ha en helg
i lyx & god musik, ja lite släkthängande också.
Vem vet jag har kanske fått mej ett skumbad & ett
glas vin !
 
Jag har haft en dröm om att få se Ozzy innan det är
för sent
Nu går den i uppfyllelse !
 
Jag har haft några veckor med jättedålig sömn, ca 4 H
i snitt är inte mycket att skryta med.
Resultatet blir trött,grinig & allmänt surtant.
 
Var hos läkaren idag & fick lite starkade dos som jag
kan ta vid behov.
Fick också svar på  mina prover jag lämnade för ett tag sen.
Dom såg bra ut, hon hade kollat njurar, sködlskötel
nån hjärtgrej. Dock lite lågt blodtryck & blodvärde
varav jag känner mej lite yrslig i bland så det får
väl bli att häva i mej en flaska blutsaft.
Mina svullna ben kan bero på att klaffarna inte funkar
riktigt men då det är inre ådrebrock så är de som
det är just nu.
Nån förklaring till mina lättuppblossade blåmärken
fann hon inte direkt.
 

Idag äntligen blev det av med praktiken, jo detta
kommer att bli bra när jag blir varm i kläderna.
Snälla & tänkomsamma =)

Fyndade lila byxor till Theo efter arbetstid.
1 sak denna veckan =))))))
 
Dessvärre har jag fått galet ont i halsen & fryser
sitter & dricker honingste & äter eukalypsoshallsisar.
Fårskinnstfflor, mysisar,dubbla tröjor & min armfilt
& tycker det är kallt.
 
Inte riktigt vad jag vill just nu !
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar