lördag 9 november 2013

Stolt 29 åring.....

I dag ja eller fredag då =) gjorde jag något som jag är
mäkta stolt över & de som är häftigast är att jag kom inte
på de försen jag var på stan.
 
Vi är några stycken som träffas ibalnd & fikar men iom
att Theo var sjuk så kunde jag inte komma vid den tid
som först var sagt men sen blev tiden ändrad & jag
som har haft fikakalas här ikäll för jag fyller ju
29 År igen !!!!!!!!!!
Jag höll ju på att städa & fixa te att här hemma innan
Theos pappa kom & hämtade honom.
Jag helt sonika duschade te mej & begav mej till stan
när Theo åkt & kom på att nåt sånt spontant vet jag
inte när jag gjorde sist & såg fram mot detta.
 
Det är en häftig känsla att komma på att jag gjort något
på ren gammal rutin & fortfarande må bra.
 
Stolt är jag över mej själv.
 
Tack för en mysig fika idag tjejer !
 
Kvällen bestod av fikakalas me morotskaka..
Jag är överväldigad över de jag fått..
Tack alla fina <3 p="">
 
Perfekta pläden fick jag av min man <3 p="">
Den är så gosig så gosig.
Kitchen emergencypack av Svärmors särbo
Svampmixsalt , Fiskkrydda kust & tacokrydda

Hembakta bullar på ett grönt fint fat,Amaryllis &
finpåse av Svärmor



Fina örngotten & tavla av Familjen Blomman/ Kryddan
Döskallen är gjord av små papperssnurror, galet
snygg & imponerad är jag ..
Mitt minne är sådär så jag minns inet vad tekniken hette.

Fina rosor av Mammas särbo.
 
Pengar av mor & mannens mormor.
 
Ja de var en redit mysig kväll, synd bara att Theo inte
orkade vara med oss & att Mari bor så långt iväg.
 
Nu är kl massor & jag bör nog sova några låtar om
jag ska orka njuta av kaffe på sängen om några timmar.
=)
 
Födelsedagen kommer jag att fina med min rugguggla
på MC fest & Hanen & bandet ska spela där..
De kommer att bli en fantastisk 29 årsdag,,,,,,IGEN !
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar