måndag 16 augusti 2010

Tröttlort!!!

Idag har det varit en röd tråd på Ankdagen...

TRÖTT!

Började med att försova mej till strålningen,,,jag samåker
med Veronica,min kompis som fick bröstcancer bara några
månader efter mej.
Ställde klockan på 6 för jag hade verkligen sett fram mot en
morron i lugn & ro med kaffe & få vakna till.
Men märkligt,,,när ska jag lära mej att detta med att "jag ska
bara snosa 5 min till" inte funkar...
MED AVSTÄNGD KLOCKA!

Vaknade 6,45,,,skulle vara hos V kl 07,00...
Ringde & sa att jag försovit mej & skulle bara kamma luggen
& klä på mej,,,tur att det bara är ca 10 min att åka så jag
var där vid 07,10 ca,,,,
Snälla vännen hade kokat KAFFE åt mej =))))))

Sen var det väntan i ca 1 H på Strålningen så då passade jag
på att kolla till peruken....
I morron får jag den =)))))))

det värsta med att försova sej tycker jag är att det går
liksom inte att vakna ikapp så jag har bara zombiat
omkring idag, fixat lite käk & när theo for till sin pappa i
några timmar idag så kraschade jag på soffan i 2,5 H.

Theo är extra hos mej några dagar denna vecka, Fritids
hade planeringsdag idag.
Vi är ju ändå lediga & andra boendet är ju arbetande båda
två.

Ja jag är bara lycklig för jag mår bäst när Theo är här,är ju
min medicin & Robban & Theo camperar ju kanonbra när jag
är på strålning...

Nu är det sova igen på schemat....

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar