tisdag 3 augusti 2010

Tomt,,,

Det är så tomt här, Ingen Cajjo i soffan,,det är hans soffa jue
han SKA ligga där & slicka pungen, frusta lite & vifta på svansen.

Usch detta kommer att ta tid, sorg är en tuff tid,,kan bara
försöka att tänka mej in i Robbans sorg.
Han har varit rastlös här, åkt fram & tillbaka idag, hos
kompisar, åkt hoj , ja allt för att få tiden att gå.

Intalar oss hela tiden att han var sjuk & att han inte lider nu
är i hundhimelen,,jo för det tror vi på.
Själen flög dit & där mår han bra, kan leka med andra hundar
hoppas bara han har fått en soffa....

Idag har jag mest sovit, jag är inte pigger alls. Sov tillomed bort att ringa till Theo =(
Febergräns, hostar så jag har ont i ryggen,rösten har jag lagt
på ett bra ställe .
Ja jag mår skit helt enkelt, superdunderförkyld.
Tur att det finns Cociliana & Alvedon..
Men det är inte lika kul att ligga i soffan & vara sjuk,,det
saknas en kompis i soffan bredvid.....

Jag har legat med huvudet åt dörren innan för Cajjo har alltid
lyft på huvudet & haft koll på om det händer nåt, idag vände
jag mej åt andra hållet i soffan,,,måste ju hålla koll på om det
kommer nån jue....småskaer som är betydelsefulla...

Nu hoppas jag på att hurkna till, vill gärna ut i skogen & leta
guld & sen ska vi ju till Stockholm på fredag.
Vi fick biljetter till Sonisphere Festivalen i bröllopspresent så vi hade bokat hotellrum innan & ärligt så behöver vi komma bort, komma bort & bara få vara.

Äta hotellfrukost & mysa & rå om varandra...

Nä nu ska jag vila vidare & hosta lite till.

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Hostas här med. Kollat sänkan i dag men den var tack och lov bra.

    jag tror det blir bra för er att komma bort lite.

    Sorgen av en kär vän är svår att bära.

    SvaraRadera
  2. det kommer vara tomt i månader gumman. jag skaffade ju ny hund men det spelar ingen roll. Det var inte Roddan.

    det går inte en dag utan att jag saknar min Rodda, det går inte en dag utan att jag tycker jag ser honom eller hör honom. och tänk, jag hade honom knappt i 4 månader!

    vila på, krya på dej, och jag tror sponisfere eller vad det nu heter 8 vet inte ens vad det är:))
    blir bra för er!

    saknar dej, krya på dej så vi kan bloggfika gumsan!

    jag har i alla fall spelat totta låtar för dej på verandan. hörde du dom?:)

    löve te er!

    SvaraRadera
  3. Sorg tar tid och låt det göra det..

    Krya nu på dig..

    Kram Mia

    SvaraRadera