torsdag 26 augusti 2010

Snälla omtänksamma mamma...

*
I går stog det som spö i backen här,precis när Theo & jag
skulle hoppa på cyklarna till skolan så rullade Mamma in
framför dörren *L*
-Tyckte det regnade så mycket , vill ni ha skjuts?
*
*
Sen var det ju strålning i vanlig ordning, det gick supersnabbt
så kl 10 var vi på väg hem igen,,,de gillar vi *L*
*
Var & inhandlade gympaskor & gymnastikpåse till Theo, de är
en del att tänka på nu inför skolstarten minsann.
Theo hade med en kompis hem så det var fullt ös här på em
eller nja dom leker så finte så dom märks knappast inte..
*
Förkylningen sitter i, trist värre.
Har inhandlat B vitamin nu men något positivt!!!!
Håret växer så det knakar nu,,,ögonbryn har jag tillomed
noppat lite =)))))))
Ögonfransarna är lite ömma ännu när det växer men såå
härligt, äntligen äntligen.....övrigt ansiktshår är oxå på G!
*
Nä nu är det dax att bege mej till "arbetet" igen....
*
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. så go ho ä din mor:)))))

    så lövely att skägget ä på väg mä, det ä du värd!!!

    saknar dej,och snäll och omtänksam som även jag är,
    kommer jag ta ett extra dopp i havet bare för din skull*blink*

    när jag kommer tebax borde du nästan va arbetslös va:))) jihaa!!

    löve too joo!

    SvaraRadera
  2. Underbart, att behöva noppa lite ögonfransar ;)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. HÅÅÅÅÅR! <3 Massa glad för din skull att du får känna smärtan av noppning igen. ;D

    SvaraRadera
  4. Ja, det är ju fint att det är på väg, även om det inte är så skönt att noppa, men jag fattar din känsla. Gött! Kramen

    SvaraRadera
  5. Äntligen hittade jag hit och kan kommentera.Ser ju som en kratta.Min ålder och grå starr på båda ögonen hjälper ju inte,men skam den som ger sig.Glädjs med dig och behåringen även om allt hår inte är till ens fördel kanske.Nu börjar jag längta efter ett foto på dig med det växande hår.
    Kram från Mette

    SvaraRadera