måndag 23 augusti 2010

Från blöjfis till skolfis,,,,

*
Min lille stora kille,,,första skoldagen!
*
Nä han var inte nervös =), var nog mest jag *L*
Vi föräldrar fick lite information & detta med klassföräldrar,,
Tänk att det kan bli så tyst på ett gäng vuxna människor*L*
Ja, jag slapp iallafall,,hade inte tyat ändå!!
*
For till strålning eller sorry "arbetet", där var det 2,5 H
väntetid!!!
Ganska så snabbt insåg vi att det skulle inte funka
tidsmässigt för mej & Veronica,,,barn att hämta & Bvc
att passa...
Tur att dom är hjälpsamma...tackar!
*
Vi fick gå i mellan men jag kan tala om att det kändes hur
skumt som helst att smita före,,ja pinsamt gentemot en del
andra som väntat 3 H,,,men det ska inte bli en vana.
*
Hämtade en go & gla kille som slängde sej runt halsen ,,han
hade haft en kanondag...
Gutt, mamma kan sluta oroa sej *fniss*
*
Men jag kan inte låta bli att undra när han blev så stor?
Nyss var det ju inskolning på dagis,,,,min lille blöjfis har blivit
en skolfis!!!
Jag blir bara yngre & vackrare för att inte tala om visare ,,
märkligt hehehehe..
*
Med posten kom ett brev idag om att jag skulle infinna mej i
Eksjö i morron för bortttagande av venporten,,,få en remiss
dagen innan operation,är inte det lite tätt inpå?
Sen även om jag hade velat så hade jag inte fått ihop det
tidsmässigt...3 mil till Eksjö, operation hurkna till & sen 9 mil
till Jönköping för strålning...
Dom ahde full förståelse =)))),,ny tid i slutet på September.
*
Fönstertittare....
*
När Theo & jag kom ut från Ö & B i lördags så hade vi fått
sällskap på bilrutan,,,,annorlunda!
*
Annars har det varit kaffebesök& Theolek med kompisarna,
Nu ska jag slappa av lite, benen värker idag & en förkylning
är i antågande,täppa & huvudvärk..
Mannen pustar ut efter första arbetsdagen efter semestern.
*
Hejdåposs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar