tisdag 31 augusti 2010

Mellan Växjö & Danmark för 2 år sen,,,,

'
I dag är det 2 år sedan vi blev vi...
'
Hade sett honom först sommaren 2007 men då vart han
upptagen, ja sen blev jag upptagen & så där gick vi om
varandra.
'
När vi båda var singlar så började jag prata lite granna om
vad en verktygslåda skulle innehålla, ja prata kunde vi göra
& intresset växte mer & mer.
Nån kaffe & ja jag visste att jag var inte klar med honom =)
'
Helgen kom då jag var i Växjö på Mcfest & han var i Danmark
på Mcfest.
Kände att nä nu får det allt bli så att han blir min....
'
Kl mittinatten, ringde jag upp .
'
-Hur ska det bli, ska vi vara ett par?
Dejt i morron?
'
Sagt & gjort så på söndagskvällen dejtade vi & blevo ett par!
'
Tänk så bra med mobiltelefoner =)
Mellan Växjö & Danmark för två år sedan!
'
Ja mannen i mitt liv fick jag, en underbar livskamrat.
'
Hur gick det till när ni blevo ett par ?
'
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Jag ville INTE följa med till knuttekåken. Nej usch, där bara super dom och slåss. Men snäll som jag är följde jag med - och fick en flaska i huvudet! Det blödde och rann nerför näsan och Tobias tog hand om mig, tvättade och plåstrade om mig - och där sa det klick!....och så blev man ingift i värsta knuttefamiljen och blev ju tvungen att ta eget kort så klart:))//Mariette

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en fin dag! Hur vi blev vi.. hum.. 6 mån innan hade jag varit ihop med en kille som jag inte har några bra erfarenheter, efter de förhållandet hade jag bestämt mig att ALDRIG MER BLI KÄR, ALDRIG MER LEVA MED NÅGON ANNAN.

    och så var det den 14 aug, för ca 10 år sen började jag att jobba på en fabrik här i stan. Chefen nämde för oss att snart skulle det komma en kille som skulle hålla i oss kvällsarbetare. Då var jag grymt allvarlig difare och det värsta jag visste då var aikare. Självklart den kvällen råkade jag hamna vid en arbetsbänk fylld med aik prylar som mugg, bilder, klistermärken. Jag håll på kräkas och lyckades byta bänk med någon annan.

    Och så kom chefen ut bland oss och skulle presentera killen som skulle vara kvällens arbersledare. På sig hade han en aik-tröja , jag som stod nära honom bara blängde på honom och slänge ut orden " jasså är det du som är AIK:ern??"

    vad jag fick försvar kommer jag inte ihåg. Men efter att jag sa de var det som en goong goong slog till i huvudet. ca 2 månade senare, hade vi sms:at ett tag och fredagen den 13 okt, full måne hade jag party med mina jobbakompisar och bjöd då hem mister. Jo han kom och så kom " vår " låt och pang så hånglade vi lite innan det slutade med att han var så onykter att han kräktes på min toa..

    SvaraRadera
  3. Åh grattis :) hoppas ni hade en fin dag!

    Jo jag och min sambo träffades på en sajt på nätet, jag var trött på alla ytliga kontakter jag fått på krogen så jag tänkte varför inte? Jag hade betalat för en månad på sajtenoch dagen innan pengarna tog slut loggade jag in och hade över 100 nya meddelanden, jag orkade inte öppna alla
    Men av ngn anledning öppnade jag mailet från Michael och vilken tur :)

    Jag hade även bestämt mig för att inte "ligga på", då jag alltid varit väldigt framåt så hade jag tröttnat. Så Michael fick tjata lite på att vi skulle träffas men jag var ju "upptagen" i två veckor framåt. Men han skickade ändå iväg ett sms då jag var på väg hem från Öland och frågade om jag ville ha oväntat besök och jag kunde inte säga nej mera... Så vi träffades första gången 17 augusti 2008 och blev ett par den 23 augusti :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera