tisdag 31 augusti 2010

Klimakterieanka...

'
'
Hade en date med Läkaren på strål igår, fick svar på alla
blodprov dom tog förrförra veckan.
Sköldkörteln & njurarna hade perfekta värden *pust*
HB låg på 107 så det är en förklaring till att jag är trött sen
var det ju detta med hormonproverna...
Utifrån min hormonbaserade cancer så är värdena
underbara ingen "mat" åt nån cancer,,,,,,
MEN.....
JAG ÄR I KLIMAKTERIET!
Mina tankar besannades, jag är kanske en aning för ung för
detta kan jag tycka.
Cellgifterna har gjot att min kropp har försatts i klimakteriet.
så nu är det bara att forska vidare vad som ska göras åt detta.
'
Är det bestående eller ska jag göra om detta igen om 10 år..
nä tack,,,1 gång räcker för väl mår jag inte av detta,,,,men
skönt att veta vad det beror på.
'
Nu dax för strålning igen *L*
'
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Det var det där med biverkningar...

    Med tanke på mina enorma blödningar och att de inte törs operera eller sätta in hormoner så skulle jag ha gott av att komma i klimakteriet, men det ser ut att dröja många år än... Kunde bytt annars, om det gått ;-)

    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Klimakteriet? Välkommen i klubben!

    SvaraRadera