söndag 29 augusti 2010

My weekend,,,

*
Fredagen inleddes med en oannonserad spelning av SATOR!
Daltons Mc var värdar, ja kanonkul vart det,,supernöjd!
Jag fixade hela kvällen utan ågren,,,,,hahahaha han bidde
dumpad!!!
Sminket hamnade på plats oxå & jag var utan skarfs!!!!
Det är såååå underbart att ögonbryn & ögonfransar igen..
känslan är obeskrivlig!!

tack för en kanonfest=)
250 pers rockade !!

Me änd SATOR!!!!


Vaken var jeg HELA vägen hem *L*
*
Tyvärr är inte min kamera längre i bra skick så tyvärr blevo
alla bilderna suddiga på spelningen=(
Kul hade vi i allafall, jag njöt,,,,
*
Lördagen bestod av orehört trötta & svullna ben & trött så jag
gjorde faktiskt ingenting i Lördags, bara låg på soffan..

*
Lördagskvällen bjöd vi ut mamma & hennes Sören på mat.
Syrran,Tom,Jag & Robban,,jo vi tyckte att dom var värda
en kvälll ute..
Mysigt att bara vara allihopa, fast saknade Theo =(
Tre små rätter!
*
Väl hemma så däckade jag, så trött så trött är jag,,orkar
inte vara vaken helt enkelt..12 H sömn resulterade det i..
Drömt massor men jag tror att hjärnan bearbetar en massa
när jag sover så det är därför för drömmarna är helt
orealistiska & blandade i en enda stor mix.

*

När jga sovit klart idag så åkte jag till Helena & fixade mina
naglar, för det är jag värd.....
*
Snart bär det av & hämta Blomman för lite ljusgrejsimojs..
*
Sen ikväll tänker jag fortsätta med att göra ingenting...
*
Hejdåposs!





5 kommentarer:

  1. en kan ju alltid undra om det var kameran som gjorde att bilderna blevo suddiga i fredags..... ;)

    Puss O Kram

    SvaraRadera
  2. hahahaha, ja de var nog allt kameran =), Robban var fotograf & chaufför =))))

    SvaraRadera
  3. Det lät som en kanonhelg efter det du varit med om... Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar helg :O)
    Och vilka fina naglar!

    SvaraRadera
  5. Undrar lite om det går troll i att kamerorna inte funkade som de skulle helgen som var...suck! Problem med sudd jag oxå och ett objektiv som helt plötsligt stod alldelses snett.....fast att jag knappt tappade kameran alls mycket ;-)
    Men vad stolta Sator måste blivit att få fotas med en strålande Anka!
    :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera