tisdag 21 september 2010

Amelia nr 21...

'
.....är visst lite Ankigt =)
'
För ett tag sen så blev jag intervjuad av tidningen Amelia
för deras bröstnummer.
Fotograf har varit här & fotat & jag fick skicka in egna bilder.
'
Nu precis fick jag ett meddelande om att jag är med i detta
nr som kommer ut i morron.
Jag har ännu inte sett det själv så det ska bli spännande &
se vad det står.
E allt en aning nyfiken.
'
Jag var för ett tag sen & röntgade min vänstra tå, har haft
ont i den ett bra tag men jag trodde det var "kärringknölen"
som gjorde sej påmind.
Svaret kom idag...
Atrosförändring i anslutning till leden mellan
mellanfotsbenet och stortåns första led.
'
Jag vet inte riktigt vad detta innebär men då har ju mitt
onda haft en orsak.
Atros vet jag vad det är för det har min mamma.
Funderar på om det är ärftligt?
'
Åtgärden var visst den enda steloperation,,,känns sådär!
'
Förövrigt är jag lika ofokuserad som innan, tankar snurra
jag får inget gjort.
Glömmer vad jag gjorde för 2 dagar sen..
Flera saker är på G samtidigt men inget blir slutfört..
Åh vad jag verkligen INTE tycker om detta,,,jag brukar ha
hyfsat koll på skaer & ting men nu är det ett enda stort
kaos mitt liv...
Men rosar mej själv, igår så tog jag tag i en del trista
paket,,ja såna där nasare som ringer & det kostar "bara"
portot =///
Nu har jag sagt upp prenumerationer & beställt skolfoto
bara resten kvar av pappershögen som ligger där & hånflinar
åt mej......
'
Bluttan blä MEN,,,,
Jag lever & behöver inte cellgiftas eller strålas mer
(hoppas jag innerligt), nu ska bara livet & tankarna komma
ikapp med mej så blir det nog ordning på torpet även i
Ankboet...
Var sak har väl sin tid & nu måste jag läka från alla håll &
kanter innan jag kan ge mej ut i livet på riktigt.
Inte lönt att stressa!
'
Väntar ju på att venporten ska opereras bort & min
sterilisering.
Strålningsområdet börjar arta sej, torrt är det & nån Bh är
ju inte att tänka på ännu.
Smörja Cortison & Essex,,de är grejjer de *L*
Området vid nyckelbenet vill inte läka riktigt så det är
hudflängt & svider attans massor när nåt tyg ligger på.
'
Annars kan jag inte klaga =))))
'
Hejdåposs!

7 kommentarer:

  1. Nej för faan, det kunde ju alltid vara värre.... ; )

    Puss och Kram

    SvaraRadera
  2. klart det kan vara värre :)

    SvaraRadera
  3. Ja, Ankor är det överallt.. Idag hade Robban blivit en Anka tyckte Viggo och jag talade om att det var Robban men han hade ju rätt.. -Det är ju herr Anka!

    Puss o gonatt!

    SvaraRadera
  4. A men då blir det till att köpa Amelia imorgon då. Spännande!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Amelia var längesedan jag köpte men nu är det ju ett måste idag :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Kul, då får vi köpa Amelia idag då :O)

    Svamp, på väg :O)

    SvaraRadera
  7. Ja jag såg detta , det var lite meh meh meh där är ju " ankboet" . Jag nämner dig i min blogg i dag , hoppas det är ok :))

    SvaraRadera