tisdag 28 september 2010

Nya skor,,

,,,eller inte *L*
'
Min man kollade runt på ebay igår & hittade nya skor till mej..
Gulliga va ????
Med en praktisk plinga på så han hör mej *L*



'
Min fot är en liten sketaning svullen men det går lite bättre
att gå på den men ska upp till Läkaren idag för en ev längre
sjukskrivning & kolla hur det går med min KBT.
jag är så otroligt ofokuserad, kan inte ta tag i nåt vettigt
påbörjar saker som inte blir slutförda,,innan kunde jag oxå
göra flera saker men då slutförde jag dom...
Jag vill komma tillbaka men jag vet inte verktygen,,,
Hur gör man?
Jobbigt är detta...min bubbla är så mysig så mysig men
ack så inte bra för mej...
Igår vaknade jag sur över något men vet ej vad,,så min dag
blevo endast True blood,,& nu har jag nya avsnitt,,
ja nya för mej då *L* men dock nog de sista =((((
'
Igår fick jag en möjlig förklaring till mitt mående & ja det är
nog en del av det,,jag börjar förbereda mej mentalt för
steriliseringen,,,
Det är verkligen inte nåt jag ser fram mot men det är ett måste
ja vårat enda alternativ....
'
Usch, men idag kommer Theo så då kanske jag muntras upp.
'
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Jag har förstått att du har tomtar på loftet, så tofflorna passar! hahahahaha!
    kramar till er alla!
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart känner dig bättre.. Lite Theomedicin kan ju inte vara fel :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hur du gör!! När jag var sådan började jag skriva upp min dag hur den skulle se ut o vad som skulle göras. Så for jag inte mellan allt o inget blev gjort! Tex:

    Kliva upp
    Väcka theo
    Fixa frukost
    Byta om o borsta tänder
    Lämna theo
    Fixa jobbig pappers hög
    Ring viktiga samtal
    Hämta theo
    Hem fixa mellis
    Fortsätta med samtal
    Börja förberedda middag

    Osv osv när jag själv gör så bli min dag mer strukturerad o jag vet vad jag ska lägga min energi på istället för att bli sittandes framför tven o inget bli gjort! Kram

    SvaraRadera
  4. japp jag röstar på blommans kommentar:))

    så gör jag. exakt nu. fast har små rutor att kryssa i när saken är fullbordad, och även håll-tider, ca tider.

    på så sätt har jag inte dåligt samvete "emellan" tiderna, om jag spelar meningslösa spel på datorn eller inte,
    så har jag ändå utfört dessa saker jag skulle göra liksom...

    skorna är KLOCK-rena hahaha
    sååå....Du:)

    så, tjipptjopp off jo goo änd mäjk a "LISTA":)
    kramen!

    SvaraRadera
  5. Tittar till dig lite...varit dåligt med de, och kramar om!

    SvaraRadera