onsdag 15 september 2010

Ankan mot Mr C....

'
I går var sista strålningen forever i mitt liv!!!!
'
Jag vann & Mr C förlorade,,,moahahahahahahaha,,,
'
Bloggfika!!
Med bröstcuppcakes =)




Sista strålarna...
'
Kl 10.10 14 September var jag klar!!!

'
Kontrollrummet..



Tjohooooooooooooooo!!!!
I did it!!!!!!!

Mr C var ändå tvungen att få sista ordet...
Parkeringsböter!!!
'
Det var blandade känslor när jag gick ut från Ryhov, galet,
upprymt,ledsamt men ack så UNDERBART!!!!
All personal har varit så underbara, fått detta till att bli något
att minnas, gjort mej glad.
Kramkalas blev det,,ja de är ju så att även om jag tycker om
er så var vi tvugna att sluta träffas så här *fniss*
Om ni läser så..
Tack för att ni är så underbara, rätt personer på rätt plats!
'

Dagen till ära så hade min underbara man bokat bord på
Sandsjöbaden,,

Theo & jag..
Me and my husband!!

Underbart god Fläskfileplanka & ett glas rött till!
'
När vi kom hem så såg jag på håll att det var något utanför
dörren vår...

'
Lev i nuet,vänta inte till i morgon.
"plocka livets rosor idag"
Tack kära Svärmor!

Ditt livs match är äntligen över.
Och DU vann!!!
Tack CancerLotta!
'
I går var jag hög av energi & lycka, kvällen blevo jag så
trött så trött!
'
Nu ska jag försöka att leva, leva & njuta av det jag har, inte
lägga energi på onödigt.
Ska verkligen försöka men först ska jag landa med alla känslor
som kommer att bubbla upp!
Älska, gråta & skratta!
'
Jag är lycklig!!!
Jag lever!!!
Jag vann!!!
'
FUCK U MR C!!!!!!
'
Nu hoppas jag att ni fortsätter att kika in här, vi delar livet!
'
Hejdåposs!























12 kommentarer:

  1. Grattis!!! Fan vilken power-kvinna du ÄR!

    SvaraRadera
  2. Jag var här innan och jag blir här efteråt också! Och gullegrattis!

    Fina fina du!

    SvaraRadera
  3. Grattar dig käraste Anka till livet du får leva och till alla oss andra som får ha dig på ett eller annat sätt i våra..
    Och vilket fint ställe ni var och åt på! Mys!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. GRATTIS SOM FAAN! Du är nog den tuffaste men ändå den mjukaste människan jag någonsin har stött på. Klart att du skulle vinna det här loppet mot MR C. Vi kan kalla honom för MR Gone for ever :-)

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  5. Fan.... sitter här på jobbet och läser och tjuter...
    Dina ord väcker minnen.

    Och du är så FIN i ditt nya hår! Du ser Frisk ut och det är du ju också. FRISK!!!

    Vänta - vad var det som for förbi utanför mitt jobbfönster precis nu? Jo, nu såg jag - det var Mr C som FOR ÅT HELVETE!!!

    Kram på dig!

    CancerLotta (nä, bara Lotta...)

    SvaraRadera
  6. Grattis Annica =)

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  7. Sååå underbart!! :D Hade jag haft pengar hade jag skickat blommor! Men du får en jätte bukett i tankarna istället och en STOR kram!

    SvaraRadera
  8. HURRA!
    Vad fin du är med allt hår!
    Jag har sparkat på Mr C här hemma! Han är inte välkommen mera!
    Vad skönt för dig att slippa resan till Ryhov. Men hur ska A6 överleva nu när du inte shoppar loss där 1ggn/vecka??? Kramar i massor!
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  9. Tjoho!! Jag instämmer i kören som ropar Fuck You Mr C!!! Måste ju kännas helt underbart..

    Många kramar Mia

    SvaraRadera
  10. Tårarna rinner men till skillnad för ett år sen så är det glädjetårar. Jag är så himla gla för din skull, för ditt barn , för din hane, för din mor, för din syster, för mej och för alla andra som tycker så mycket om dej, tack du gode vem du nu är att ankan vann detta krig mot Mr C. På kuppen så fick du en mycket snygg frisyr, du är ju urläcker ju :o) Kram till dej från sillabenet.

    SvaraRadera
  11. JEY!!!! U did it! du är grym! Väldigt många kramar till dig du fina människa!

    SvaraRadera
  12. Oj vad jag känner mig dum som missat detta fina inlägg. Är så glad att du besegrade Mr C. Jag visste ju innerst inne att du skulle göra det, men det är så roligt att läsa det irl.
    Ha det gott kära vän och det är möjligtvis THe secret och att leva i nuet som hjälp din kamp + dina fina vänner o familj. Bra kämpat, du är grym <3<3 Stor kram från en vän som borde ha läst detta inlägg för länge sedan....

    SvaraRadera