fredag 3 september 2010

Veronica har besegrat Mr C !!!!!!!!!!

'
I går var det dax för att fira Veronica,,,hennes allra sista
strålning var avklarad idag...
Nu har hon kämpat klart med Mr C är tanken..
'
Samling vid pumpen med pajer,kakor & kaffe mm så startade
konvojen ut mot Veronica...
Några hojar & ett långt gäng bilar,,ja vi var säkert uppåt
en 30 pers...
Hon hade tyckt att det dånade lite när hon tittade ut genom
dörren *fniss*
De var ju bara vi jue =)))))






'
Är så glad för hennes skull att det är klart & sen ska vi
ALDRIG mer tilltala Mr C minsann....
Är oxå glad för att hon fick det där darret i kroppen & glädjen
över att vi kom,,,
Min känsla kommer aldrig att försvinna & det gör nog inte
hennes heller...
Du har kämpat så kanon vännen,,,,
'
Tyvärr så kom min ångerst krypande så jag åkte hem, jag klarar
inte av större folksamlingar även om jag kände alla, har glömt
hur jga är social, har glömt hur jag småpratar...
Kom på mej själv med att bara stirra rakt ut i luften vid
flertalet tillfällen & det var myrkrypningar i hela kroppen..
Ja de får väl vara så,,min läkare säger att jag har en innre
stress & allt det som jag gått igenom på kort tid inte går
att bearbeta på en kafferast,,,men det är jobbigt!!!
'
Idag är det så där, kryper i kroppen på mej & jag känner
mej allmänt förvirrad..
Har iallafall packat min & Theos väska & väntar på Söstra
Snorskan & Camilla & hoppas även Tina & Viggo..
'
En myshelg med Bitcharna står på helgagendan.
Vi ska bara vara, pajsa omkring i mysbyxor, tjata skit & umgås.
Jag är nervös men inte för att åka dit med dom utan just
för att lämna hemmet....knasigt ja oerhört!
Kan ju liksom inte vara i mer trygga händer....
'
Så vi höres på söndag =)
'
Hur ser eran helg ut?
'
Hejdåposs!



5 kommentarer:

  1. Lördag:
    Fira äldsta dotterns födelsedag :O)
    Söndag:
    Yngsta dottern o jag ska på loppis o sälja av lite prylar. :O)
    Ha't kul i helgen
    Kramen på dej

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Är ju inte så konstigt att du känner som du gör egentligen en kan förstå att det är en jobbig känsla..

    Ha det nu så bra..

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  4. Tårarna rinner!!! Även om jag inte känner varken dig eller Veronica så ge henne en kram från en "medsyster".

    Fan, Ankan. Jag - supersociala jag- klarar heller inte det där med folksamlingar. En stund sen vill jag bara fly.

    Ändå känns det skönt att läsa att fler känner så.
    Att det är normalt.

    Ja, jesses...
    den här resan var till helvetet och tillbaka.

    Kram på dig!!!!

    SvaraRadera
  5. Relativt lugn, date med tvättmaskinen så till de grader bara!

    SvaraRadera