tisdag 7 september 2010

Ont i käken...

'

Min käke värker,,aj aj ont ont...
Jo jag vet att jag bör gå till tandis & få en bettskena men jag
har fanimej inte råd! Tandläkarskräcken gör ju inte att det hamnar på pluskontot heller =((

Jag biter ihop käkarna på natten & nu så pass så att det
illvärker på högra sidan.
Det är vanligt när kroppen är i en inre stresssituation som jag
har,,har ju varit lite mcket nu.
Jag är oerhört trött på alla extra utgifter som denna cancern
drar med sej, det är ju inte riktigt så att jag blir miljonär på
att vara sjukskriven!!!!
'
Förbannad är jag oxå på den eller dom puckohjärnorna
som har som nöja att sno blinkersglas på bilar!!!!
Nu har dom snott ett till av oss, det är ju bara några
månader sen som dom snodde båda två för oss,,,hjälper
ju föga att polisanmäla men det kostade oss ca 750 :-
Så förbannat onödigt!!!!
'
Annars har dagen varit bra, trött i vanlig ordning bara=)
'
hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. Jobbigt, förstår det.

    Vad i all världen ska du med all silvertejp?? (vad har jag missat??)

    SvaraRadera
  2. Jag är en silvertejpsnörd *rodnr* allt går att laga med silvertejp,,använder det till väldigt mycket. Nu fick jag silvertejp så jag teg av en kompis *L*

    SvaraRadera
  3. jag tänkte faktist laga mitt cykeldäck med silvertejp. Har inte kommit i väg att ringa connys cyklar och kolla vad det kosta att laga. ja någ om de..

    Söta Emma på min gata kom med ett förslag soom jag tänkte dela med dig imorgon.

    Jag skulle rekommendera dig att skaffa bettskena, har du betalat ett visst pris hos tandläkaren så får du sen halva priset på undersäkningar , tom bettskena. Kolla med försäkringskassan om det inte finns någon typ av hjälpmedel du kan få? det finns kryp hål över allt! Saknar dig! Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Jag kan rekomendera att besöka tandläkaren! det gjorde jag idag.Jag tycker heller inte om dessa nödvändiga besök, men har man hål och tandvärk..... Gick till en privat tandläkare i mina kvarter, och oj vad jag blev förvånad!! Tandläkaren var en himla gullig kvinna som berättade allt hon planerade att göra.
    det var en fantastisk ny upplevelse!
    .....men kanske du kan pröva med silvertejpen över hålen först! (fniss!)
    När ska du ha tuperat då?? Nu när kalufsen växer?
    sköt om er alla!
    Kramar
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  5. off to the tandläkare pronto! ta det på faktura. förklara läget. dom är rätt tillmötesgående där.

    silvertejp 18 rullar.. o så säger du att du inte är miljonär:))))
    fan det är värt sin vikt i guld i mina ögon vill ja löva:)
    oslo: ja ä lika silvertejpsfixerad som anka, ett litet gemensamt intresse vi delar)

    nähä, menar du att det varit lite mycket nu senaste året::::: hm nu förstår jag inte....:)))

    vi drar ett streck över 2010, o låssas att det aldrig fanns.

    häng in there woman.
    se you läjter PÖSS

    SvaraRadera