tisdag 7 september 2010

Tittut ;)

'
Tjenare alla Ankdiggare *L*
Nu är jag här, har inte orkat blogga,,är så ofantligt trött på
kvällarna eller ja på dagarna oxå för den delen...
'
Helgen började med en present....Tack!
18 rullar silvertejp !!!!!!
'
Sen begav vi oss till Limhamn, en helg med några av Bitcharna
var temat...
Fredagen bestod mest av att chilla, vi var ju framme ganska så
sent på kvällen.
Mysbyxor & glurr!
Lördagen kom Tina & Viggo oxå.
Vi bokade tid för piercing,,trodde L8 iallafall......
'
Hon fick ryggmärken..
Fullvärdig IQ BITCH!!!!!!

I väntan på att L8 ska tattuera sej =)

Färdigt!!!!
IQ BITCHES MC

Theo kollar in tattueringarna.


Glada gänget samlat=)

God mat...

..& god dryck.
För många år sen hade vi dille på att dricka öl & äta crabstick.
Åh sicken bra ide L8,,,minnen väcks *fniss*.. skål!

Camilla fick finaste skålen med likör,,
jag nådde inte glasen jue =)

Mysgänget =)
'
Det blevo en aning sen på lördagnatten men en underbar helg
fast saknade resten av er tjejer, hoppas vi ses alla hos mej på
mötet istället..
Tack för en underbar helg var & en !
'
I går fick jag sällskap av Camilla & Tove till strålningen.
En sväng på IKEA oxå & där träffade vi bekantar...kuligt!
'
Annars är jag mest trött, jag är ordentligt röd på det strålade
området så jag fick kortisonsalva igår, kliar & svider massor...
skönt att det snart är över!
'
I dag är det bokd tid på strålningen så snart dax att åka.
'
Hejdåposs!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar