torsdag 23 september 2010

Underbara...

'
....natt!
Eller inte!!!!
'
I går började jag bli lite sjuker, huvudvärk inte migrän men
snarlikt,inga tabletter hjälpte & frysig så sova var på min
repertoar igår.
Theo var ledig från skolan men tacka gudarna för att han har
så många kompisar på gården & andra mammor som är hemma.
Jag kankse inte var den mest världsberömda mamman igår men
så är det ibland,,,
'
Vet inte om Theo håller på att bli sjuk oxå för igår så låg han
i 4 H & somnade inte,,kl 23,10 så fick han följa med mej in
& sova...trött & irreterad var jag då...
Är det bara jag eller känns det igen?
'
När alla procedurerna var ordnade, insmörjning på mej &
sängplatser intagna så somnade hanen & Theo,,,men inte jag!
Flyttade över till Theos säng & somnade så småningom men
ca 1 H senare så kom en liten nisse tassandes,,,,
Så sovit i natt har jag inte gjort så värst mycket..
'
I dag är jag sur & vresig ,trött,& huvudvärk,,,blääääääää!
Detta ska jag ägna mej åt.
'
Det är så mycket som snurrar i huvudet på mej, fick tid till
min sterelisering häromdagen,,,,usch vad jag verkligen hatar
det men det är ett måste,,vi fick ju inte välja,,de gjorde Mr C
åt oss,,,,
Ja de gör inte ont bara på natten utan även på dagen!!
'
Sen detta med Atrosförändringen i tån,,,är det en början på
Atros i kroppen då?
Jag vill inte ha Atros,,nån som vet mer om just det?
'
Hua så trötter jag är, kanske bäst att sova lite så jag blir lite
gladare tills Theo kommer hem,,,borde kanske handla lite med!
'
Ja & handla tidning, den kommer ju inte till metropolen försen i
em,,,,
'
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Jo då de känner jag själv igen. speciellt när hon vaknar mitt i natten och sen får för sig istället för att sova så kan man ju ligga o prata. Då kan jag bli rijält irriterad. Hoppas de bli bättre framåt dagen! Kram

    SvaraRadera
  2. Fasen.. Jag glömde ju Amelia när jag handlade kom jag på nu.. Får ta den en annan dag..

    Vad jobbigt att inte få sova ordentligt och helst när man inte mår bra, du behöver din sömn så jag hoppas det funkar bättre i natt..

    Kram Mia

    SvaraRadera