söndag 19 september 2010

Äpplet...

'
....faller inte långt från päronträdet, sägs det!!!
Min pappa var en samlare på ALLT,,,ja ni som hann träffa
honom vet vad jga pratar om =)
'
Tyvärr så har jga oxå fått en förkärlek till frasen
-Det kan vara bra & ha!!!!
'
Jobbar jättemycket med mej själv när det gäller att slänga
saker.
Igår städade vi garaget & den lilla samlaren i mej hittade
en del saker som jag sparat , en del slängde jag faktiskt
men dessa hittade jag,,,,
'

Är dom inte underbara?

'
I löv them!!!!
'
Idag blir det att handla present, Theo blevo inbjuden på
kalas igår tills idag , lunch hos Svärmor & sen bär det väl av
till valloklaen när Hanen slutat....
'
I år är jag oerhört dåligt insatt i partierna så de får
nog bli det gamla vanliga även Mona sitter där..
Jag får väl sponsra hennes utlandsresa en gång till *L*
'
Har ni gjort eran röst hörd i år/dag?
'
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Skrattar högt för mig själv... Hittade du dom i garaget? :)) Ja, du lilla samlare.. Men du ser rätt som det är dyker det upp något fint på ett oväntat ställe! <3

    Stora kramen från Tina

    SvaraRadera
  2. Jag gick in på http://valpejl.se/, tyckte in dem partier som jag skulle tänka mig att rösta. Så nu har jag bestämt mig, bara gubben kvar. Kommer rösta grönt, rött, rött!

    löve u!! saknar o skickar kram pöss

    föresten, varför har du salladebestiken i garaget när dem ska vara inne i köket? eller har ni garaget till växthue? ;)

    SvaraRadera
  3. oh så lövely:))) ja din far o jag hade nog haft det trevligt, jag var ju själv en som i princip ä uppväxt i hängslebyxor, o satt precis o berättade för sambon om hur smidigt allt är med hänglsebrallor o att detborde bli inne igen...

    nyss hemkommen från åsen, nu ska jag gå o rösta tvärtom mot anka ( åffcourse:)))
    o sen ska jag kolla på allra allra sisstaste avsnittet av trublöööd buuu

    kramen!!

    SvaraRadera