torsdag 23 september 2010

Trattisar,,,,

Tackar Pillargontanten
Idag kom det ett underbart paket på poste som nu pryder hyllan i köket.
Tack än en gång.
'
När jag hade vilat en stund i dag på fm så fick jag lite ennergi, ja så nu
har jag bode sopat,tvättat & diskat & betalat räkningar....
Önskar bara att huvudvärken kunde försvinna eller skiten i kroppen bryta
ut,,Theo hade ont i pannan när han la sej så får väl se vad det blir av det i morron.
'
Nä kolla FB sen sova sängen,,känner hur sovisarna snart klickar in
'
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Vackra Ankan!
    Har köpt Amelia och lusläst!

    Så stolt över dig!
    Stor kram och ha en bra helg.

    SvaraRadera
  2. näe så gulligt:)!! tänk va bloggvärlden är stor o betydelsefull:)
    sjäälv dränker jag mina sorger i dooleys o kaffe:) nån ( hum hum) har glömt stänga av vattnet på wc nere...vattenläcka gigantosauros:) bare ignorera o låssas som det "regnar" haha schkål o kram :)

    SvaraRadera
  3. In och lämnar en morgonkram!

    SvaraRadera
  4. Vassego :O)
    Amelia var det ja....
    Jag har ju blitt så gammal att jag numer läser Tara :)

    SvaraRadera