söndag 12 september 2010

Oj, söndag redan,,,

'
Tiden bara försvinner, det är ju positivt,,ett tecken på att jag
börjar må bättre & hittar på saker,,,ett steg närmare ANKAN!
'
I Fredags blevo det en långdag, var med mamma på
undersökning som visade sej vara en rutinundersökning
efter hennes bröstcancer & allt såg bara fint ut!!!
HÄRLIGT!
Sen bar det av till Jönköping för strålning, idag pratade vi
tattueringar,,jag har ju några på G som jag ska göra.
Jag kommer sakna strålningspersonalen för dom har verkligen
gjort strålningen till nåt bra, går alltid därigrån med ett leende.

'
Jag tog en sväng in på A6 ,min mobil har ju varit mer än lovligt
knäpp, den ringer inte, visar inta missade samtal, kunde prata
oftast max 3 minuter utan att det bröts!
Så jag fick bita i det sura äpplet & förlänga mitt abbonemang.
Röer & granner & precis den jag ville ha =)
'
Jag kan inte ha en sån däringa modern iphone, jag skulle bli
beroende av att ALLTID kunna surfa....Inte bra för Ankan!
'
Hem & fixa lite käk till Hanen, det var nämligen bus på
agendan i fredags...
Chillen,Kryddan,Robban & Uffe hade ett surpriceparty för
Öl,Tequila,chips & annat gott....grabbkväll!
Han blev så överraskad & så glad ,,,härligt att se!!
'
Söndagen bestod av att klippa min lille fis hos bästatste
frisören.
Vi planerade även för min kalufs, jag är sååååååååå sugen på
att färga & busa till håret!!!
Jag tror min frisör har en liten plan kankse =),,hon har ju
fått fria händer,,allt utom att blondera!
Nyklippt
'
Jag känner att jag mår bättre, vill göra saker igen men i min
takt.
Det som är jobbigast är mitt minne, jag tror jag har sagt saker
till andra men så har jag inte det,,eller så berättar jga samma
sak 5 ggr,,,antingen eller.
Så när jag kom hem igår så slog jag upp min kalender,,,,
Åh så sur jag blev på mej själv!!!
Veronica & två av hennes kompisar hade en homepartymässa
här i stan igår,,jag hade totalt missat den....
Förlåt Förlåt!!!!!
Det är såna saker som kan reta mej massor när det blir så!!
'
Har haft kontakt med Försäkringskassan & en
rehabiliteringskurs, jag tror allt ska bli bra bara jag får ta
det i min takt.
'
Vi ska även börja att planera våran nyårsfest...
En fest för FUCK U MR C!!!!!!!
Då ska han få pungsparkar den däringa Mr C!!!!
'
Mian kom hit i gårkväll,,,myzigt,,glurr & Robban & hon
kollade på den däringa åkaruntisandensporten (speedway),,
jag håller ALLTID på den röda *L*..
Vilka håller ni på? *L*
'
I dag kl jättetidigt for dom iväg på shoppingrunda till Mian
jag beslutade att stanna hemma & vila.
Så nu kollar jag igen True Blood avsnitten men glömsk som
jag är så har jag ju ingen aning om var jag slutade så en del
tid går åt till att spola fram *L*
'
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa att du börjar må bättre :-D Och självklart skall du ta det i din takt, stressa inte på utan låt det ta den tid det tar, du är ju på G..

    Ha nu en bra vecka..

    Kram Mia

    SvaraRadera