torsdag 2 augusti 2012

Blåmärken...

Gårkvällen var mysig & god mat fick vi..

Jag har ju läst Kråkflickan & Hungerelden men
saknade sista boken Pythians anvisningar.
Fina presenter från Hanen <3>
Godaste fläskfileplankan ..

Vi försöker ju gå på smalmat här så bröd tillhör
inte menyn längre men igår bestämde vi att vi fick
äta vad vi ville...
Både jag & hanen njöt av brödet kan jag säge *L*

Sen var vi stångmätta & trötta..

Idag är jag allt seg,allt går i slowmotion tycker jag
men det får det göra =)

Det har under en längre til slagit upp blåmärken på min
kropp,det räcker med att jag går emot nåt lite lätt.
Det senaste måste vara för att jag suttit med benet över de
andra så knäet har tryckt.



Dom gör inte ont men är fula & rejält stora.
Funderar på om jag bör vara orolig?
Knaprar ju Tamoxifen men vet inte om det är en
biverkning av dom..
Någon som har erfarenhet?
Hjärnan snurrar ju tyvärr med allt möjligt så
jag ska nog be om en undersökning så det inte har
med cancern & göra..

Ja ja tvätta va mej lite & ner på stan.
I kväll blir det svampplockning på agendan..

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar