fredag 31 augusti 2012

Liseberg!

Syrrans hyresvärd Poseidon hade abbonerat hela
Liseberg för sina hyresgäster i onsdags.
25 kr /person så var allt utom lotter & mat gratis
i hela parken.
Måste säga att det är en oerhört fin gest från
deras sida,tänk så många inklusive oss som
blev glada som kanske inte har råd att åka till
Liseberg med sin familj,för billigt är det ju inte.
Å att Mari tänkte på oss så vi fick komma dit.
Tack Mari & Poseidon
 
Vädret var med oss,lagom varmt.
Oss
Jessica,Mari,Daniel,Theo & Robban
 
Robban gick på Ankjakt =)
 
Kristallhuset är ju en favorit!
 

 
Å Theos favorit..
3D film oxå.
Lite hoj för grabbarna me.
Mat i de gröna..
Massa spel fanns de..
Fina syster!
 
Åkte inte så mycket,nästan inget faktiskt,jag
var mest nöjd med att bara vara där med de
andra,,bara vara & njuta.
Vi började gå på Gasten men Theo ville avbryta
& de må jag säga att vilket teamwork..
Theo & jag var ute från Gasten på 2 minuter
& personal som mötte upp,,så de finns snälla
spöken moahahahahahahaha.
Mari & Robban åkte Bergbanan & sagoslottet
åkte vi med.
Lotter har vi ingen tur i varken jag eller Theo
har bättre tur i kärlek =))
Vann chips & choklad som jag INTE ätit mer än
10 chips av....duktigt av mej va????
 
Hämtade upp Stefan på hemvägen,jag läste klart
min bok..kan säga att det pep ganska duktigt
i mina öron efter en dag med massa folk
överallt.
I går var vi lediga jag & Theo & jag var så där
lagom galet trött.
En lunch hos Svärmor hade vi sen bara slapp.
 
Idag blir det Hälsans stig på skolschemat i det
strålande solskenet,,nåja..regnjacka på!
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hur gick de för Robban, träffade han några ankor? ;) tycker själv inte om att åka karuseller . Var runt 5-6 årsålden då min pappa tvingade mig upp i vikingbåten och gamla bergbanan. Samma kväll hade jag förmodligen somnat i min pappas famn, när jag vaknar är de i den största nerförs backen i flumbåtarna.. Nä jag tycker inte om karuseller, inte ens kaffekopparna kram

    SvaraRadera