söndag 5 augusti 2012

Silvertejp,marknad & Mcträff...

Jag tycker inte om silvertejp
JAG ÄLSKAR DET!

Kunde inte motstå denna knapp,egen design på
marknaden igår...
The one and only!!!!!
Silvertejp ROCKAR!!

Igår begav vi oss till Virserum & marknad & Mcträff
varmt & gott var de.
Grabbs på G

Theo & Robban åkte snurrkarusell,jag mådde illa
bara av att titta på..
Aldeles för snurrit för min del

Theo blev lite för yrer för när han åkte,lite vitare i
anskitet än när han steg på..

Spiksmed

Träffade massa folk på marknaden som jag inte
sett på 1 år,,ja sen förra träffen =)
Blev lite längre tid än tänkt på marknaden
Theo fick en lite tidig present av Mia & Nadia..
Tack snälla ni,,
Älskar sin One Piece gör han =)))

Tog en lov på träffen oxå,träffa massa folk å så
roligt de var massa gamla kompisar..

Erkänns att det kändes lite konstigt att inte stanna
kvar men jag är så trött i kroppen så jag MÅSTE
lyssna på den helt enkelt..
Soffan var inte helt fel faktiskt på kvällen =)

Nästa år är det 30 års jubileum på Dacke..
DÅ kör jag torsdag-Söndag...

I dag hade jag tänkt att sola men si den rackaren
visar sej bara sporadiskt & när den går i moln så
är vi invaderade av myggor from hell...
Blir till att bara vara & förhoppningsvis få med
mej hanen & Theo på svampturne i em..

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar