söndag 26 augusti 2012

Funderar...

Ni som kommenterar min blogg på Fejjan,jag är
jätteglad för alla kommentarer men jag vet inte
varför men jag får inte upp det på min fejjansida
utan det kommer via mejl.
Kommentera väldigt gärna här inne istället,så kan
jag gå tillbaka & läsa era ljuvliga kommentarer.
Tackar så mycket.
 
Det är ingen lyx va,,
Att investera i ett nytt framdäck!
 
Idag var det loppisdag i stan,efter en lååååång
behövlig sovmorgon,nybryggt kaffe &
omelettfrukost by my husband så begav vi oss
ner på stan.
Jag kände genast att jag gjort rätt beslut att avboka
bordet för jag var verkligen inte i skick att stått där.
Loppisbord så långt ögat nådde(nästan)
Fyndade..25 kr..
Loppis ä bra skit!
 
Kvällen vart lugn,grillat & något glas rött..
Ja osså den däringa åkauntisandensporten då..
Vårat viasat krånglar så bilden stannar & då måste
kanalen bytas & bytas tillbaka...sååååå
..ikväll fick Hanen hålla i fjärrkontrollen hela tiden.
 
Annars är det nåt jag inte förstår,,varför måste man
hålla i fjärren när man tittar på tv?
 
Nu blir det natti här för i morron tänkte vi åka på
utställning i Virserum.
Jag & Veronica ska visst var med där med ett foto
som fotografen på Vp tog i samband med reportaget
om våran cancer.
 
Hejdåposs!

1 kommentar: