söndag 12 augusti 2012

Lyckorus...

Att jag är glad,,ja lite smålycklig & en stor sten
har lättat från mig..
Söstra & hennes man har kollat på min dator &
först så såg det ut som det var kört,att hårddisken
var körd.
Vid en djupare koll så visade det sej att det var ett
JÄTTEELAKT virus i datorn som gömde allt vad
mappar heter...
Ett nytt populärt virus...
Så nu kom hon åt de sista korten så datorn kan
blåsas ut & börja från scratsh igen...

Jag är så lättad .

Kvällen har bestått av finbesök av syster & Daniel
direkt hemkommna från medeltidsveckan på Gotland.
Så Theo har blivit firad idag med..
Mys att bara slappa/tjata/mysa.

Har fått lite hjälp med min mrOfobi oxå så nu ska
jag pröva med en plastmro i veckan & se hur det
påverkade,,är nyfiken.

Kommer sova gott i natt minsan...massa bra saker
på en & samma dag =)

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Härligt att ha vänner som kan det där med datorer när man tror att allt är över och förbi och man ser en begravning för datorn framför sig.. =)

    Kram Mia

    SvaraRadera