tisdag 21 augusti 2012

Älskade unge...


Stekt torsk med örtmajonäs & stekta grönsaker

En av favoriterna på menyn,,
Efter kalas & helgens fest så var det 6 hg upp men
de får jag vara nöjd med,kunde ju varit mer =)
Är mer taggad än jag trodde på denna kilojakt,
visst är de kul & se något oväntat hos sej själv.

Lotteriet då...tyvärr blev det ingen vinst...& ingen
Tattoo =((((((( lyckligast var nog mamma för hon
kan verkligen inte förstå varför jag ska tattuera mej..
Hur ska jag se ut när jag blir gammal =))).

Ungen min har tjatat om röda byxor ett tag,igår var
vi & hittade ett par,,det sista paret dessutom för hans
smala kropp...
Snacka om att  han äår lycklig nu!!!
Första skoldagens stass...

En av hans egenskaper som jag gillar & puschar
på är att han inte bryr sej om vad andra säger...
Han ville ha guldnagellack oxå dagen till ära.
Fint ska de va!
Jag tillhör kategorin a mammor som tycker det
är helt ok,bra att han vågar.
Så igår målade vi naglar=)
Ett fotbad fick han med =))))

En livsnjutare!

Älskade unge!

Idag börjar tvåan för honom.
Jag har börjat på Framtidsvägen igen..
Känns som en bra höst går mej till mötes!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar