onsdag 22 augusti 2012

Stressminne..

Första skoldagen gick kanonens,jag var med en
stund i början,det gäller att ta vara på så länge
han inte tycker det är pinsamt att mamma är med.
 
Stolt andraklassare..
 
I dag blir det klippning på agendan,det visade ju
sej att det är fotografering på fredag redan.
 
Själv har jag haft morgonyoga & Qi-gong på
schemat idag.
Det är bra övning på att vara fokuserad så lång
tid på en & samma sak.
Det jag noterat med mej är att denna termin
känner jag mej mer motiverad,mer taggad att lära
mej saker så då hoppas jag oxå att jag kan ha
lättare för att ta in saker.
Det är så illa att jag minns inte mycket av de 3
terminerna jag gått innan,jag har
minnessvårigheter från det senaste 1,5 åren..
Men det har jag oxå fått höra att det är vanligt
i min situation.
Så gott folk,,det är inte så att jag skiter i er alt inte
lyssnar eller bryr mej...
Jag orkar inte ta in all info även om jag vill,min
hjärna & kropp väljer ut det viktigaste för MEJ
att arbeta med har jag fått reda på...
Ett skydd helt enkelt!
 
En vän till mej gör armband ,,måste bara visa..
är hon inte duktig =))))
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar