lördag 4 augusti 2012

Döskallar e bra skit =)

I går kom Theo hem efter en vecka hos pappa..
När han steg innanför dörren sa han
-Skönt att vara hemma igen!
Som Robban sa till Theo,det är skönt att du är
hemma igen för det är så tyst utan dej här=)

Min trollunge <3>

Hann med en fika hos svärmor igår,det var aldeles
för länge sen men mysigt är det..
Var en sväng till Dr oxå & fick en tid till blodbrov
amg mina blåmärken som ploppar upp.
Hon gissade på att det är biverkningar av Tamoxifen &
mina andra mediciner men såklart kan sköterskan
inte säga säkert...& med min sjukdomshistorik så
får jag ett blodprov utan att tveka.
Så läkarbesök om 1,5 v.
Som vanligt så snurrar ju dom värsta tankarna =(

Robban repade hele kvällen igår,det börjar närma sej
spelningen nu bara 2 v kvar så nu får dom repa så
fingrar glöder...

Fick fina nageldekorationer av Blomman häromdagen..
Thanx!
Bra skit!
I like !!!!!

Nu blir det frukost & sen Virserums marknad med
familjen..

Känns lite konstigt även om det är självvalt men
jag tror att sedan 1995 har jag missat 2 ggr med
denna att vara på Dacketräffen & partajja.
Första gången var jag gravid & i år så är kroppen
för trött för att sova i tält & dricka alkohol hela
dagen & vara vaken till mrronkvisten...
Nästa år så,,,,,

Men hoppas på att vi kan få gå in en sväng på dagen
& säga hej & kolla till att lite,har ju massor av
kompisar som är där...

Vad hittar ni på en dag som denna?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. ja just de va vad det jag skulle skriva? jag tryckte typ 10 ggr för att kunna svara, under tiden har jag nu glömt bort vad jag skulle skriva.

    Ang dina blåmärken, har du haft problem innan cancern med blåmärken? Påminn mig om att vi ska prata om det nästa gång vi hörs.

    Idag har vi varit på Levanders lanthandel och fikat, varit på stan och varit hos grannar o haft en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera