tisdag 16 februari 2010

Kaffeabstinens.....


Ja du Fru C, det måste vara kaffeabstinens jag lider av!
1
Nu har mitt humör lugnat ner sej, Hanen fick en semla & en
köpp Java & jag höll mej till bubbelvatten!
Ja inte så gott då men vad göra, jag tänker inte tvinga i mej
Java för då kanske jag inte kan dricka det sen & det vore ju
ödesdigert....
3 snusar idag, ja de är ganska så bra,,kanske skulle passa på
att sluta med det oxå & lägga pengarna på bensin istället=)
1
Te nu avnjuts med en klick citronhoning i..mumma,,några
nävar chilinötter oxå.
Har vilat lite, yrat på nätet & kollat på True Blood.
Nä A inga nya, det är bara jag som inte har kollat klart på
dom ännu=)
1
I morron tänkte jag ta en rejäl runda & lufta både mej &
Cajjo, min mage har ju så klart ballat ur,,sorry lite skitsnack
var jag tvungen att flika in *L*
Ska försöka gå den i trim, de borde väl funka istället för att
häva i mej massa annat tjafs..
1
Funderar på när håret börjar trilla, ja jag längtar ju inte
efter det men ändå för då visar det ju att jag svarat på
gifterna,,ja något att ta på.
Det kliar i hårbotten lite mer än annars & det känns en aning
livlöst, det kankse är ett tecken.
Vi ska ringa i morron & se om peruken kommit så vi kan
hämta den på torsdag när Hanen ändå är ledig,,ja ja vi får se.
1
Nu ska jag sova igen gott folk!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Jo, det brukar vara så det börjar, att hårbotten kliar och håret är livlöst...
    Kommer ihåg att det kändes som att håret dog, sedan blev jag öm i hårbotten.
    12 dagar efter cellgiftet åkte de första hårtestarna och sedan var hårbotten fruktansvärt öm innan jag rakade av det, tre dagar senare. Då var det nästan en befrielse...


    Hoppas att du piggnar till snart!

    SvaraRadera
  2. Hej Annica!

    Roligt du kommenterat i min blogg och att du gillar den :) Jag gillar med min nya blogg och det är skönt att kunna skriva på ett och samma ställe.

    Det inlägget du kommenterade skrev jag i min förra blogg när jag fick radera hela min förrförra blogg, eller jag hade väl inte behövt radera den egentligen men jag gjorde det för jag tyckte hela grejen var löjlig. Jag hade skrivit att jag hade jobbat och ja ngt mer vad det nu var och det hade ngn reagerat på så det kom till högsta chefen i Nässjö kommun.

    Kram på dig!

    SvaraRadera