tisdag 16 februari 2010

Semledagen,,,

1
I dag är det Fettisdagen,,ja eller semledagen
Hur eller hur så har jag inhandlat en semla till mannen!
1
Är det normalt att vara så här trött?
Jag sov till 11 idag med, även om jag har gått hemma innan
så har jag vaknat runtikring 8 & gått upp.
Nu sover jag som om jag aldrig sovit förut, hur många
timmar som helst!
1
Jag vaknade på ett uruselt humör idag, fråga inte varför
men förbannad var jag & är jag på nåt men vet inte vad.
När jag pratade med Robban idga när jag vaknat så frågade
han om humöret var bättre...
Hur kunde han veta det?
Jodå, jag hade svurit & muttrat om vartannat i sömnen,
snurrat & vevat,,ja helarg helt enkelt.
1
Jag var tvungen att åka ner med mitt intyg till
försäkringskassan & ta kort till körkortet oxå, jo dom blev
lyckade.
Hoppade in på Netto oxå men jag kan säga att idag var det
tur att ingen sa något galet till mej för då hade dom
stackarna fått en avhyvling som hette duga,,
Ja pekfingret hade med all säkerhet kommit upp oxå. =))
1
Hemsk känsla att känna att jag har en ring av surhet runt
mej,,,jag tror att ingen som var nära mej idag kunde missa att
känna av den fast det inte var meningen,,,
Ja det är så jag mår dåligt själv för att jag är så sur...
Min blick kan döda idag,,
Det tillomed hördes via telefon när söstra Snorskan ringde.
Jag känner mej ungefär som Tara i True Blood,
lika optimistisk.
1
Fick ett gott skratt innan iallafall,,,
-Hellre en frisk Anka än en hårig =)
,,,,,,,ASG,,,,,,
1
Har smuttat på 1 kopp Java men nä,,det smakar inte..1 snus
än så länge...
Drack dock gott te i går,,bristande knoppar med en klick av
citronhonung i, de var smaksens....
1
Ska fixa lite fika till mannen så han kan åka & meka sen, hans
nya skärm hade kommit,,han e så meksugen & i helgen så
ska vi ta tag i min hoj oxå & fixa till henne lite..
1
Vi får se om vi hörs ikväll...
Jag är kass just nu på att kommentera era bloggar men jag
kollar till er,,,ha överseende=)
1
True Blood blir det i soffan med filt sen semlefika!
1
Har ni fått nån semla idag?
1
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. true blood?!!!!! nya avsnitt?!!!har jag missat nået:)

    det kanske ä så att cellgifterna försurar dej:?
    så tom humöret blir "giftigt!?"

    tur jag håller på att måla hemma dåe:)

    tyckte med teet var gottigt:) både storfis o jag drack i går kväll!


    får se om jag vågar ringa te dej i kväll...måste ju ha daglig rapport om hur du mår jue...slänger du luren i örat på mej vet jag att det bara är humöret som råkat bli förgiftat:)

    ska snajsa ihop egna semlor med pojkarna i kväll tänkte jag:) kan va kul...

    nej, för lång paus från målarburken,
    hörs sen KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är fullt lovligt för dej att vara skitarg o skittrött o skitirriterad o skitförbannad helt enkelt. Det blir bättre.
    Ja jag har fått semla både igår o idag :O) Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Du kanske har kaffeabstinens,det ÄR ju så nyttigt för bl.a hjärtat,har jag hört.Kommer ej ihåg av VEM....Fru C

    SvaraRadera
  4. Jag semlade ju friskt i helgen, så det får räcka.
    Visst är det skönt att vara sådär riktigt arg och sur nån gång?

    Gullekramen vännen!

    SvaraRadera
  5. Aja, aj, aj - det är väl inte värt att man skriver så mycket här i dag då. Då kanske man får sig en avhyvling... ;O

    Men du - jag gillar dig ändå! :)

    Puss på argnerven!

    SvaraRadera
  6. 2 Semlor t.o.m har jag ätit idag!! gott gott bara älskar winesemlor, men det bidde en vanlig oxxå, men den var inte lika god som winersemlor mmmmmmmm
    Att du sover så myckeg kan vara bla all missad sömn dem senaste tiden blandat med depphet. Vet precis vad du menar, är oxxå dålig på att kommentera andras bloggar o även dålig på att ge svar tillbaka på min egna blogg. Saknar dig oxå! Klart att du ska komma förbi o säga hej! É hemma hela dagen imorgon. Det ska städas förråd. Kram

    SvaraRadera