onsdag 17 februari 2010

Ond rygg,,,

1
Nu är jag inne i True Blood,,,& de bästa är att jag har 6
avsnitt kvar,,
Jag kan inte kolla på film om jag inte är upplagd för det för
då får jag bara kolla om hela tiden.
Nu har jag strecktittat & vill bara se mer,,,
1
Idag tog jag med Cajjo på en promenad den slutade på 2 H
ja gu så gott de var...
Lagom väder & skönt att rensa tankarna.
1
Som väntat då så har ju magen ballat ur så det blir till att
medicinera,,suck,,,,
1
Har så gruverligt ont i ryggen ja eller svanken, trodde första
att det var för att jag sovit så mycket dom närmsta dagarna
för jag vaknade av det men trots att jag rört mej & så så har
det inte försvunnit,,
Har ju slutat med p piller så det kan ju berö på det,,ja ja hur
eller hur så är det inte skönt!
1
Nu kommer min man med lökringar =)))
1
hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Nu är nog kanske min bloggtorka över......
    Inte haft lust till att skriva, läsa eller komentera, men nu är jag på G igen...
    Mitt öga mår bra, lite suddigt ser jag äm men det går över.
    Täta kontroller ser till att allt är som det ska.
    Hoppas din rygg blir bättre och att du har det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja när man väl fastnat i vampyrernas värld (men ge fan i min Bill) så är det sträck-kollning som gäller:)

    väntar fortfarande på nya avsnitt:(

    ryggont är inte bra. får hoppas det handlar om bara riktig mensvärk eller nåt..

    glöm inte säga till läkarn näste gång ni ses om rygga.

    kramen!

    SvaraRadera