lördag 27 februari 2010

Lite snuvig,,,

1
Märkligt, jag trodde jag skulle sitta här med värsta ångersten
i kväll men nä, det känns helt ok faktiskt.
Sitter & känner på stubben & i mellanåt känns det som om jag
har håret uppsatt men trivs faktiskt & ser fram mot att våga
testa något annat än det jag haft dom senaste 10 åren.
1
Att jag sen har fått massa positiva reaktioner ang mitt skalade
huvud underlättar massor...
Tack ALLA för era fina kommentarer, dom värmer!
1
I kväll var det bowlingturnering mellan Mc klubbarna.
representanterna för IQ Bitches var Tina, Ciss & Aili,,
Jag var nere en liten sväng & slängde av mej mössan,,så nu har
jag det gjort, känns gott!
Jag känner mej lite snuvig så jag kände väl att jag hellre stannade
hemma istället för massa bacilusker, vill ju gärna inte missa
förgitningen på fredag!
1
Har varit såååååå duktig & tryckt i mej en hel påse med
chiliostbågar!
1
Nu ringde min man så jag ska hämta honom,,redan...
1
I morron kommer det Karlshamnsbesök =)
Tösabiten ska göra en intervju med mej som går i Mr C tecken,
ett arbete i skolan inför studenten.
Känner mej smickrad att just jag kan bidraga i denna fråga.
Ni får veta mer i morron.
1
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Dom har sminkkurs på frisörsalongen Hon & Han i Nässjö... ;)(ja, jag har läst Ebesalits blogg...)

    SvaraRadera
  2. Tycker ärligt talat att du är snygg med stubb. Jag har sagt att, om jag blir sjuk o tappar håret så ska jag raka mej också. Tror att det inte känns så dramatiskt när det släpper då.Här har jag stoppat i mej en chokladkaka. Jag är så duktig så :O)
    Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Jag har tänkte flera gånger under åren att jag skulle vilja snagga mig bara för att se hur det skulle se ut, men aldrig vågat förstås... Nu fick jag ju se!
    Och nu ska jag minsann få lära mig att sminka mig också...;-) På fredag...jag ska tänka på dig!

    Kram igen!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Här klagar jag över att inte vara nöjd med mitt utseende, att jag har ett par kilon så måste bort och så kämpar du på som en galning för att få bort en viss Mister.

    Du är grym! Du har motivationen för att kämpa och leva, du kommer klara 10kg på ett naffs när du väl kan ta tag i det.

    Stor kram för att du läser min blogg och för att du kämpar på.

    Och jävlar vad het du är i din nya frisyr! Önskar att jag hade kunnat bära upp mitt tidigare korta hår så snyggt som du.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att frissan blev jättesnygg o det ser mer personligt ut! kram!

    SvaraRadera