måndag 22 februari 2010

Sommarburk på agendan,,,

1
*LÄNGTAR*
Jaha då var det kallt igen -23 har det nog varit i natt här, jag vet
att man inte inte ska klaga för mycket för visst önskade jag en
redi vinter men inte så här lång,,,,,Sibirien nästan =/
Hade ju tänkt dra en blogg igår men av någon märklig anledning
så "fastnade" jag på tradera,,,detta underbara krypin!!
Men jag vann peruken,,ja den är nog mer rosa än röd , det får bli
en spexgrej helt enkelt,,
Hoppas bara den sitter fast när jag nyser *asg* .
Ni får bild sen när jag installerat den!
1
Annars så var det en lugn dag igår.
Simon & Theo lekte på båda ställen & Anna fick en skvätt
Don Pedro kaffe när hon ändå var här...
Hann med att tvätta lite granna oxå, denna gången var allt helt
i tvättstugan...
1
Var tvungen att busa lite, för denna mobilförvirrade Mymmla
glömde sin mobil här, så den placerade vi strategiskt i hennes
godisburk när vi hämtade Theo på kvällen *fniss fniss*
Visste ju att hon aldrig skulle kunna låta bli att norpa nån godis
under kvällen,,,,
Roligt tycker jag ha ha ha ha...
1
Sen på kvällen så blev det pajätning, ja nu var den klar & hyfsat
god,,,
1
Idag vet i sjutton vad som ska hittas på, är ju inte uteväder
en aning för kallt för våran smak...
Jag kankse kan börja att torka av målningar inför flytt,hade
tänkt att börja packa lite nästa vecka.
Ska försöka få Theo att vi ska göra en sommarburk,,de kan ju
passa en dag som denna....
Robban är ledig men det är nog skruva på hojen som gäller för
han idag tror jag.
1
Fick våra bröllopsbilder igår,,ja dom var kanonsnygga,,,
Tack Stefan!
1
Nä, nu ska jag masa mej upp & baka scones, Theo önskade det
till frukost idag så det får det bli!
1
Hejdåposs!


5 kommentarer:

  1. Sommarburk? Låter spännande. men vad kan det vara?

    SvaraRadera
  2. vilken underbar sommarbild *längtar*

    SvaraRadera
  3. Ja nu får vintern börja flytta på sig och ge plats åt varmare väder.. Nu har det varat länge nog..

    Går det inte att färga peruken om den är för rosa?? Eller det är inte äkta hår på den kanske..

    Sommarburk låter perfekt en sådan här dag, så man kan längta ritigt mycket efter goa sommaren..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. ja den peruken vill jag se :)

    SvaraRadera
  5. Tack för elogen, den värmer gott!!

    kramkram

    SvaraRadera