måndag 1 februari 2010

Silence...I kill U

1
Huanemej så trötter jag varit idag, Robban väckte mej flera
gånger i dag & jag somnade om zzzzzzzzzz
Kom upp till ett dukat frukostbord(bortskämd Japp)
Sen satt jag & väntade på att min läkare skulle ringa 10.50
Ringde han.....NÄÄÄÄÄÄÄ!
Eller jo men 13.03 & då kunde jag inte svara..
Märkligt,,,Om jag missar en läkartid så måste jag pynta för att
jag upptog deras tid & inte kom men om man har en telefontid
så är inte det lika viktigt att hålla?
Jag kan ju oxå ha nåt inplanerat typ.
Rinag typ 1H 10 minuter senare...dålig stil tycker jag!
Hoppas han ringer tillbaka i morron.
1
Var hos Lymfterapeuten idag & fick manuell lymfdränage, 45 min
med taktil massage på arm & bröstkorg.
Kändes dock lite wiered när hon masserade runt bröstet men det
är väl så med denna sjukdom att de är bara till att visa upp sej, ja
blyg e ju de sista man får vara,,man vänjer sej!
1
Jag fick iallafall min armstrumpa, jag ska prova den nu i 14 dagar
& se vad jag tycker, det är tur att det är reducerat pris på saker
& ting..2 "strumpor" för 170 kr på 6 månader.
1
jag & min svart "strumpa"
1
Mr C är en jäkla pengasugare,,än de ena än de andra,,,
Nu i veckan ska jag prova ut mitt nya bröst,,ja jag har ju då kunnat
handla på rea med min storlek men nu...typ 270 kr & uppåt för
en BH,,,,för mej är det rena rånet,,,nä jag är mer & mer inne på att
lära mej sy & hitta outfits för enbröstade & mkt billigare grejor.
Måste ju finnas nån slags ficka bara att sy dit på sina gamla Bh....
Min fina Robban bjöd mej på käk idag, kinamat,,,mumma!
Tog dock inte detta men tyckte titeln på engelska var kul=)))
1
Har fått vårat kontrakt på nya lyan så 1:a April går flytten,,,
någon som vill hjälpa till *blink blink*
fick även med en katalog med tapeter men på riktigt,,,,,,
allt ja ALLT är tråkigt,,har vi fått left overs?
Beige, rosa,blå(fesiga då), grå & med blommor på,,,ja rena
rama 80 talet!
Dom har tillomed klippt bort tapeter i katalogen, antagligen dom
tapeterna med färger på!
Jag då som inte kan låta bli att pika & älskar ironi i sa att OM vi
vill ha en annan tapet vad skulle det kosta..
Flikade även in att vi väntat sen september på kostnadsförslaget
på dom två rum i denna lgh,,så nån förlikning kan dom göra + att
det blev som det blev med lägenheterna...
Ska bli spännane att se vad som händer...
Chefen för detta hyresbolag är,,,ja väldigt speciell,,eller vad
tycker du Farbror Conny =)
1
Var även en sväng på apoteket,,Robban köpte Silence åt mej
*fniss*han är nog trött på mina snarkningar nu =)
Var tvungen att smaka på det lite & andedräkten kan nog inte bli
bättre för mint smakade det =)
align="left">
1
Får se resultatet!!!!
Nu ska jag fortsätta smutta(lät bra va=)) på vinet, jag handlade
vin'eller nä robban gjorde det så ikväll pimplar jag vin & glömmer
Mr C för en stund...jo de får jag ....e stor nu=)
1
Massa tankar går till min vän i Göteborg som miste sin mamma
idag i samma sjukdom som jag har...vet inte om du läser mej jag
kramar dej hårt & håller länge!
1
Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. achmed är ju helt klockren...såg hela showen förra året på teve o skrattade så jag höll på att ramla av soffan:)

    jo jag vet allt ditt hyresbolag...knasiga.

    saknar dej...kram!

    SvaraRadera
  2. Mycket på gång! En varm kram till dej från mej!

    SvaraRadera
  3. Smutta, sörpla, drick, bälg gör vad som faller dej in med ditt vin. Låter härligt för dej att glömma en stund. Kram på dej!

    SvaraRadera