lördag 12 juni 2010

Avundsjuk...

1
... NOPE inte alls, nä inte någonstans faktiskt!
9,5 grader har det varit i natt & nu regnar det verkligen rakt
ner i massor & mina flickor är på väg på Mc träff,,på hoj då!
Robban ska åka i em hoppas på uppehåll då...
1
Thoe har Tove här & oj det är lek hele tin, dom är så duktiga=)
1

Tofsar & flätor till alla =)
1
I Torsdags var det Java Delux, hade Tina & Viggo, Blomman &
Anna på besök,,,massa energi fick jag & nu känns det lättare,,
det gör så mycket att bryta tankarna med mina vänner...
Jättemysig förmidda hade jag....hoppas ni hade det med.
Sen på kvällen så kom ju då min medicin,,,,,THEO,,,så nu känns
allt mycket lättare nu när vi är samlade allihopa..
1
Jag har konstaterat att jag mår bäst när Theo är här & även min
kurator rekomenderade det åt mej så jag tog en chansning &
frågadeTheos pappa om det var en möjlighet,,,
Allt jag vill är att må bra & då måste jag greppa alla halmstrån
som gör att jag mår bättre..
Det verkade inte en omöjlighet men vi ska prata om det vid ett
tillfälle i lugn & ro....
Bara tanken gör att jag mår bättre,,
1
Var en sväng uppe på Hanens klubb oxå, Theo ville provsitta=)
1
Vi har haft strömavbrott här på morron, det är inte ofta men det
kan ju bero på blåsten & regnet kanske men vi konstaterade att
det var nog eltjuven som varit här .
Tove kom på att han skulle nog dammsuga så därför togs
strömmen,,ja men visst måste det vara så =)))
1
Tuffa M *L*
1
Hejdåposs!



2 kommentarer:

  1. Men skrev just samma, typ. Så skönt att inte ligga i tält, men ska visserligen på lite hojkalas ju, men hem i en varm och go bil. "Fuskis" är mitt nya nickname ;-)

    Klart du mår bäst när du har din son hos dig!! Har själv haft/delvis har, veckovis boende på kidzen och man är så o-hel när man inte har dom. Och mina sjuka mardrömmar om hemskheter som händer barnen har alltid inträffat när de inte varit hos mig.

    Ha en go Lördag med sonen!

    SvaraRadera
  2. theo var en redig coooling idag du:))))))

    här är det full fart framåt! ska fortsätta bombardera dej med energi gumman....jag har så det räcker för fem just nu)))

    KRAAM

    SvaraRadera