lördag 12 juni 2010

Kostym ska de va,,,,

1
Natten som var hade vi underhållning, tyvärr inte första gången
självklart ska grannarna få spela men det finns måtta på tiderna.
Nu bor vi inte så nära men vi hör allsången & framförallt basen,,,
Theo störs inte så mycket av det men det finns ju andra barn i
huset som inte kommer till ro men droppen var i natt när någon
av festdeltagarna antagligen tyckte att trappuppgångsdörren
var i vägen & hade sönder den....den är/var av glas!!!
Festa gärna & ha skoj men respektera tiderna,,,

1
Idag fyllde min Svärmor år så det var kalas,,smörgåstårta &
paj & glass som vanligt ett mysigt kalas.
Theo bestämde sej för att vara finklädd, fick välja kläder aldeles
själv.

Tycker han lyckades perfekt!!
1
Hade även valt present själv =)
En mapp med massor av teckningar & turkost ljus.
1
Sen for vi & lämnade av Robban på klubben, dom hade tur så de
var uppehåll när dom körde iallafall..
Hoppas nu han har asakul & fyller på med energi med sina
kompisar för det behöver han.
Han är så värd att åka iväg & bara få vara ,åka hoj & umgås med
alla andra knuttarna.
Han behöver helt enkelt komma iväg...
1
Packade & klara.

Ett bildbevis kom det under kvällen =)
1
Nu ska jag sätta mej & leta pinuppor & planera tattueringar.....
Är sååååååå sugen nu =)))))))
1
Hejdåposs!










6 kommentarer:

  1. hjälper det inte att säga till hyresvärden? Jag fick tipset när jag hade problem med mina gamla grannar som spelade FÖR HÖGT att ringa polisen. De polisen gör då är att dem kommer dit, be dem sänka musiken, gör dem inte de ta dem med sig cd-spelaren. Ja det finns gränse o visst ska dem få ha fest, men dem kan ju inte vara så döva att dem måste spela för alla andra? Nä här vaknar en polis i mig, eller en lite hitle gubbe i mig... Nej nej inte okej! Och funkar det inte med att ringa hyresvärde, hot med att dra in hyresgästföreningen. Kram

    SvaraRadera
  2. Sånt där ska man ju inte behöva stå ut med.

    Idag ska vi på 90-årskalas! Och där vilar inga halta löss, det kan jag lova!

    Theo - finaste killen i stan!

    Godaste söndagskramen till dig!

    SvaraRadera
  3. Theo=fin! Så stilig sååå.

    Är ju baksidan med att bo i sådant hus med grannar nära inpå :-( Mycket får man tåla ibland...
    Bodde en gång med typ sådana grannar under mig när jag just fått barn. Man fick stå ut med mycket, fester, efterfester, bråk, pundare i trappan och kliva över stor svart pundarhund när man skulle ut. Sa till hyresvärden flera gånger, men slutade med att VI fick flytta när inget hände. Hoppas för er skull att de blir vräkta om de inte lugnar sina fester en aning.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Sån stilig liten kille :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. åååh en pinuptatuering..vill mee!!!

    SvaraRadera
  6. Jobbigt med grannar när det störs på nätterna.
    Snygga killen med tuppkam o kostym

    SvaraRadera