måndag 28 juni 2010

Nu är det bara 2 cellgifter kvar....

*
Söndagen blev det NOLL knop gjorda, Theo lekte & var med
Camilla & Tony & Tove på picknick,,så gla han blevo för jag
var inte riktigt så kul...
Fick i mej lite granna iallafall men bäst av allt!
Riktiga vårrullar med riktig sötsur sås,,
gjorda på Thailänskt vis & av en Thailänska,,
mmmm gottans....
I dag bara det av till Jönköping igen..Cellgift 10 av 12,,japp de
närmar sej!
Theo var med idag & kollade hur det såg ut & hur det gick till
där jag får medicin..
Provligger sängen =)
Theo fotograf,,
*
Frukost intogs på Onkologen, ja lite som en picknick fast inte
utomhus.
Det blev nåt fel med mina provsvar så vi fick vänta på att
gifterna skulle beställas, labb hade inte skickat mina prover
sen i Torsdags försen idag nämligen av någon anledning men
vi hann ner till perukmakerskan =)
Men men fel peruk hade skickats så nästa vecka hoppas jag
att den kommer för sen går hon på semester..
*
Theo var jätteduktig & skötte sej kanonens, hängde med
Robban för i vanlig ordning så somnade ju jag fast jag hade en
liten plan på att INTE göra det när han var med.
Den självgående gräsklipparen var det allra bästa med
sjukhuset berättade han i kväll,,=)
*
Vid invägningen idag på Onken så visdae vågen,,,-4 kg,,,oj oj
litet leende fick jag iallafall...
Annars vara allt som det skulle, det märks att min kropp är
trött nu, har ju faktiskt sprtuat in gift i min kropp sen i
Februari, snart 5 månader.
Har börjat få något konstigt,,några slags tics.
Jag har en sekunds fördröjning med mitt huvud/ögon &
hjärna vet inte riktigt hur jag ska förklara men om ni försöker
att tänka er in i att ni sitter & ex löser korsord & ska sen titta
upp så tar det en sekund innan hjärnan är med på det nya,,
ögon & huvud hinner före på nåt vis.
Lite som en slowmotion på nåt vis.
Väldigt obehagligt iallafall.
Sköterskan var ense med mej om att det är trötthetstecken
i min kropp liksom tånaglar,torr hud & trötthet.
*
Var & inhandlade en cykelhjälm till grabben, det funkar inte
att ha 1 som åker fram & tillbaka till boendena, är så lätt att
glömma den så han fick välja en som ska "bo" här.
*

Solen i ögonen & trötter..
*
Medans jag sov så blev han lovad Mc D oxå & leklandet där!

*
En av reglerna i lekhuset där,,,
märkligt va*LL*
Får inte ungarna röka eller elda där inne ?
*
Var & köpte ett par Flippflopp till mamma oxå kunde hon
behöva att vandra omkring i.
*

Ett par sandaler till mej bidde det oxå!

*
Var inne hos mamma en sväng oxå, nu hade hon fått eget rum
igen, hennes rumskamrat fick inte vara kvar för mamma hade
börjat må illa men dom vet inte varför så ja det var smittorisk.
Hon var finare på sina sår men långt ifrån bra i mina ögon
altså..önskar att dom kunde komma fram till en orsk av
hennes mående.
FAN att vi inte kan få må bra nån gång!!!
Ja typ bara vara ...är rent trött på att nu!
*
Resan hem så slocknade både Theo & jag =/

Chauffören fick slumra hemma sen..

*
Kvällen bidde lugn för mej & Theo, Robban skaffade lite energi
med hojen en sväng....
*
Hejdåposs!






1 kommentar:

  1. ja du...din lilla mamma:(((( va i helskotta ÄR det?!!!!
    blir såå orolig jue.
    nu är jag hemkommen från kil, eller karlstad...rätt mastig bete att åka satt i bilen i tolv timmar:) men du vet...det var taklucka så vi rökte drack kaffe hele väga upp o sen hele väga hem:)))
    häst kom med ozzzå:) fin flick-häst som jag redan tingat:))

    försökte ringa dej men du sov nog!
    hör av mej i mörra!!

    största kramen!!!

    SvaraRadera