söndag 6 juni 2010

Vin bidde det =)

1
Gårdagen bestod av solande på baksidan men det går inte att
ligga för länge för jag blir så varm om huvudet,,får ju sola med
hatt på =)
1
Idag kan jag säga att jag är tröttare än tröttast,,,vi vinade ju igår
Camilla,jag & Aili,,,Farbror Conny tittade ner en sväng oxå.
Hanen for till klubben & kollade GP speedway..
1
Satt på uteplatsen & tjatade & vinade & skrattade,,ja de var
kanonmysigt,,jag tror vi behövde de alla tre bara vara=)
De kanske låter dumt men det var en energipåfyllare, måste ha
skoj för att orka med .
Ankrande Ankan =)))
Skål på er!!

Farbror Conny frös *fniss*
1
När kl blev 2,30 så flyttade vi upp till nästa lägenhet,inte ville
vi sluta =)
1
Morronskål,,,,

Såg solen stiga upp...
1
Ja de kändes som förr, gamla Ankan är på väg tillbaka.
Dom roligaste fester är dom spontana,bara dricka lite vin,,13 H
satt vi & vinade & tjötade alla lika berusade & fnittriga.
1
Vid 8 stupade vi i säng,,,
Ja de var en kulig kväll/natt/morron men kan tala om att det
lär dröja innan en sån lång vinkväll blir av,,
1
Jag förstår inte,,min man ville inte pussas innan han gick till
jobbet,,*L*
1
Tack för en himlans bra fest tjejer!!
1
I morron är det dax för cellgift 7 av 12,,härligt att det närmar sej
slutet,,,,
1
Nu kebabrulle & mys med hanen,,
1
Hejdåposs!





7 kommentarer:

  1. Låter som om ni hade en riktigt mysig kväll/natt/morgon! :-). Hoppas det går bra i morgon! KRAM Emma

    SvaraRadera
  2. Me like.. Kram Tina

    SvaraRadera
  3. haha.. det tro du bara att det kommer dröja till nästa gång! Du vet inte vad jag har för planer under min mössa ;)

    SvaraRadera
  4. Oj sicken lååååång fest :O)
    Trötter idag kan jag tro
    Kramen

    SvaraRadera
  5. äh va fan cyklade jag inte upp för dåe:)))) sambo o ungar sov ju ändån:) di hade inget märkt:)

    lille farbror Conny med så söt han är:)

    jag har haft äran att ha theo fisen här hele helgen av o till så trevligt!! och hans snälle far tog med sig theo o simon till knattespeedwayen idag så dom har haft kuuuul vill jag lova:))

    jag har varit bakfull trots att jag bara tog nån cider igår...men medicinerna gör väl en lite värre än man annars är=

    lät som en fest jag definitivt missat vi kan väl se till att inte våra vinkvällar krockar hörru:))))

    eller kör vi en liten vin-kväll framåta juli där jag får leka konsult med!!! (rea rea:)))))

    så jäkla bra det blir du stumpe-anka!

    ha så kul på ditt "hotell" i morgon...nu är det snart över skiten! sen lite strålning med ett strykjärn, sen SEN glömmer vi den här skiten o koncentrera oss på viktiare saker...som färja ditt hår schackröttvittrutigt???kan bli najs:))

    löööve joooo kramen!

    SvaraRadera
  6. Ser och låter gottans, du:-)
    Kramizar Myrstacken

    SvaraRadera
  7. Gött mos för dig att få festa loss!

    SvaraRadera