torsdag 17 juni 2010

- Du har ju inget hår!

*
Numera har jag ju vant mej vid att inte ha något hår & de är
ganska skönt faktiskt. Har bestämt mej för att raka/trimma
det tills allt är över i behandlingsväg men ibland glömmer jag
att alla inte vet eller inte är vana.
Theo hade ju en ny kompis här igår & i vanlig ordning så
slängde jag av mej scarfsen när vi kom innaför dörranra.
Oj, dom ögonen denna stackars pojk fick var stora & munnen
som en fågelholk...Han bara tittade & fick fram!
-Du har ju inget hår!!!!!!!!!
Hoppas att han förstod när jag försökte förklara att jag har en
sjukdom som gör att jag tappat håret,,,eller vad han sa till sin
mamma!!
*
I dag har det varit en kanondag, Systra Snorskan med
bonusson har varithär,,evigheter sen vi träffades men alltid
lika mysigt att ses kramas,dricka Java & tjata & lösa ALLA
våra problem för om det är något vi är bra på så är det att
vägleda varandra sunda & förnuftiga är vi allt =)
Solen sken så det blev till att sitta ute & jag fick tom en "snygg"
bränna *hihihi*
Energipåfyllning kan man säga ,,,
*
Sen var det simskola & lika uppskattat idag igen, doppade
huvudet 2 ggr stoltisen=)
*
I morron är det dax för skelettröntgen, känns bra att få en
sån & sällskap under dom 3 väntetimmarna får jag av
Snorskan,,mys igen *L*
*
Kanske dax & sove några låtar....
*
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Det härliga med barn är att de är så spontana och verkligen säger det de tänker på... du hade inget hår och han reagerade och visade det oxå.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att killen fick den förklaring han ville ha och säkert brydde han sig inte mer sen heller.. Barn är enkla och raka vilket vi vuxna skulle lära oss av..

    Ha nu en fortsatt bra torsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Fint det blev med vita möblerna på er uteplats!
    Såg även en bild på en osedvanligt snygg motorcykel :-)

    Dom där jädrans mördarsniglarna!!!
    Man kan lätt mista odlingsglädjen, dom och bladlöss på kryddor är ett otyg som borde förbjudas!

    Om du undrar vart mördarsniglarna kommer ifrån ursprungligen, så är det inte Spanien som dom påstår, utan beståndet har sin härstamning under min uteplats. Jag har haft ihjäl hundratals...men utrotade är dom inte!
    Mitt land nedanför har bara fått växa igen :-( det är ingen idé att odla där...
    Har även sett leopardfläckiga sniglar komma sniglandes här utanför...det var då jag började drömma om sniglar(åååå vilka äckel de är)!

    SvaraRadera