lördag 5 juni 2010

Vill tattuera mej nuuuuuuuuuuu...

1
Då var det klart med målandet,,eller nästan =)
jag upptäckte att jag fuskat eller glömt det är hur man ser det!!
Måste måla innuti underskåpet men de hinns med..
Torkning på G.
Klart
1
Det är rinningar här & var men va fasiken det är ju bara
Ankfamiljen som ska ha det & vi är inte så nogräknade,,jag är
nöjd & det är det som räknas..är glad över mitt skåp=)
1
Så här såg det ut innan,,


& nu njuter vi här..
1
Igår fixade jag gott grillat & sallad till min man & ett säkert kort
till det MASI rött vin,,efterätt bidde chokladpudding...jo han
blevo glad,,han ficka bara sitta & njuta,han är definitivt värd det.
1
Jag har sytt dit en tutthållare i min bikini idag, ser lite skojsigt ut
men vad göra?
Alla såna plagg är ju sydda för att det ska vara en tutte i & jag
har ju ingen men so what,,det får se lite konstigt ut,,jag är ju
bleven sån här så det får se lite konstigt ut.
Hade tänkt att premiära in den på min baksida idag, solen skiner
ogräset måste bort & min blekfeta kropp behöver sol...
1
Förövrigt är jag såååååååå tattueringssugen,,,men jag får snällt
vänta till Juli då jag har "semester" innan strålningen drar igång.
Önskar att jag vore en sketaning rikare bara så jag kunde göra
det jag vill,,,
5 projekt är på G & så småningom ska dom pryda min kropp..
Det är ett sug som aldrig försvinner =))))))
1
Dax att masa mej upp & ta på mej min "nya" bikiniöverdel *L*
1
Hejdåposs!




4 kommentarer:

  1. Alla målar o pyntar o gör fint. Jag gör ingenting sånt jag. Duktig är du som gitter hålla på.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. blekfet tycker jag dårakt inte det heter:) vampyrigt silver-vit är bättre:)))

    o nån måste vara blek så andra kan se hur bruna dom är eller hur!!!

    tuttlös tycker jag med är bra att du är, det visar ju bara hur lite av skönhet som sitter i brösten:)) så många som går o tror att dom måste ha stora boobs för att vara snygga....så ser man på snygg-ankan o inser att brösten har inget med skönhet eller sexig het att göra alls:))))

    det är så sant som det är sagt..skönheten kommer innifrån, o du är en jääävligt snögger tösabit! så är det!


    by the way så är uteplatsen kanonens!! duttig flicka!!

    kramen!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Du var med och tävlade om ett par walking trainers hos mig tidigare och ville bara säga att jag lottar ut ett par igen =)

    /Suz

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du hittade till mig =)

    Jag älskar också pinuppor, ska faktiskt tatuera en själv tänkte jag. Jag har en tatuering nu som är en älva, men har man gjort en så vill man ha FLER =D

    Är det en pinuppa du tänkt tatuera in?

    Ha en skön dag!!!

    Penny

    SvaraRadera