tisdag 11 december 2012

Bakning på schemat..

Lucka nr 11...
 
Idag var jag ute i skolan för första gången sen
operationen,åhhhh vad jag saknat skolan & de
underbara som går där...
Ett är säkert,jag kommer att sakan det galet i vår,
det har ju blivit en del av mej att vara där men nu
är det dax för mej att ta ett steg åt sidan & släppa
in andra som mår sämre än jag...
Jag ska ju avancera nu ju,,,,,,,
fast i sakta mak!
 
Idag var det bakning på schemat.....





 
Massa smarrigt..tror jag...
Var faktiskt så duktig så jag smakade bara en liten
liten bit av saffranskakan..
 
Sen for Blomman & jag ut till Levanders Lanthandel
är det så att ni är i Vetlandatrakterna så tycker
jag absolut att ni ska stanna till där,det är vackert
sommar som vinter....
En sån butik skulle jag vela ha,,,
 
Theo har lekt på em & Hanen har varit på tur.
Jag har försökt styra upp lördagens pysselkväll
med Bitcharna,hoppas nu det blir mysigt för det
var såååååååå länge sen vi sågs..
 
Sen undrar jag, ni som har meddelat att ni vill följa
min Ankbröstresa har ni hittat in?
Jag har skickat en inbjudan till den mejl ni gett mej
kolla i skräpposten..saknar några stycken.
Hör av er annars..
 
Hejdåposs!
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Skicka du till mig? inget fått vare sig i inkorg eller skräppost..
    Å så undrar jag vad det är för gott på sista bilden,det med nötter o grejs???? ser såååååå gott ut:)
    Kram från Tess

    SvaraRadera

  2. hej på dig.
    ja levanders älskar jag!
    sååå mysigt!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte fått något; följer dig så gärna. mcfia@hotmail.com
    Kram
    Bergatrollet

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag vill gärna följa ankbröstbloggen. Min mail är Tina.vetlanda@hotmail.com

    Kramen från Tina

    SvaraRadera