söndag 30 december 2012

Smygpyroman...

Igår var en slappardag,Theo hade en kompis på
övernattning tors-Fre sen for han till sin far.
Kvällen lyxade jag till det för Hanen med fläskfilegryta
mathavre & sallad till det ett gott rött vin..
Stackan är ju förkyld..
 
Att jag är en smygpyroman är ingen hemlighet fast
kanske inte pyroman som i pyroman men jag kan
gå loss kontrollerat på att elda,,,
Det är så faschinerande vackert med eld....
Lågorna dansar..
 
Då återvinningen inte öppnar försen 10 januari så
beslutade vi att elda upp julpapperet...moahahahah

Tändare,papper &rött vin
 
Ahhhh så jag gillar..
Kanske får inestera i en ny grill oxå opppps
 
Tanken idag var att besöka Hanens mormor,ut &
käka & gå på bio (Hobbit) med goda vänner men si
bacilluskerna anföll Ankboet istället,vaknade första
gången 10,30 andra gången 13,30 lite krasslig men
Hanen sämst,han har inte stigit ur sängen mer än
nödvändigt hostar & nyser,,
Han ska inte ens repa i morron...Ja då ÄR han sjuk!

Sjuk Hane & köttsoppa...
Istället för mat på restaurang & bio...
NÄ ja e int bitter.
 
Våra nyårsplaner har blivit ändrade,känns inge bra &
ge oss iväg till Göteborg när han inte är kryer men
usch vad det gjorde ont i mitt hjärta när jag berättade
för Theo att vi är sjuka & han blev sååååå besviken
att vi inte kom iväg till moster..
Minnen sen barndom kom tillbaka & besvikelsen
som blev när något inte blev som planerat...
Men hoppas att han får skoj ändå, goda vänner
kommer hit istället för då kan ju Hanen lägga sej &
vila om han vill & sen lovade jag Theo att vi snart snart
åker till Moster men lessen blev han grabben.
 
Så dagen har varit slapp & bara pajsat omkring
när jag väl släpat mej ur bingen & eucalyptusduschat.
 
Magen är totalt urballad efter all onyttigt godis,min
laktosmage krampar imellanåt men endast mej
själv att skylla...nästa vecka blir det ordning på
torpet igen.
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar