lördag 15 december 2012

Rugga lite kanske?

Har varit ute & pulsat en sväng i snän idag,mysigt är
de faktiskt men en solgnutta kunde de varit oxå.
 
I går tog jag tag i Theos filt,dax att sätta ihop rutorna
Pixie hjälpte till efter bästa förmåga =)

Snart klar,bara 2 längder kvar.
 
Så klart har jag öppnat min kalender oxå..

Lucka 14

Lucka 15
 
Skolan igår bestod av skapande,vi var inte så många
tyvärr.

Decoupage på örngott.
 
Jag kommer sakna Framtidsvägen så mycket, det har
varit så underbart att ha fått vara där,att få vara i min
takt efter min förmåga.
Ingen som skyndar på mitt läkande men nu är det
så att jag har väl kommit till den punkten i måendet
att det är dags att ta ett steg längre.
Men de här 3 sista dagarna kommer jag att suga åt
mej atmosfären,kompisarna & lärarna..
Tycker att alla som mår som jag har mått & mår borde
få komma intill på Framtidsvägen runt om i landet.
Bättre förrehabilitering kunde jag inte fått..
Jag har älskat Framtidsvägen helt enkelt.
 
Att få så stor respekt för sitt mående är fantastiskt.
 
Jag vet att jag hade inte varit där jag är idag om inte jag
fått denna chans, att bli utslängd i arbetslivet utan
att vara redo borde det vara spöstraff på för snacka
om att trycka ner en människa som redan mpr dåligt..
Det enda som händer är ju att vi sjuka får ännu en
bekräftelse på att vi inte kan....
Vi behöver ju få höra vad vi kan jue!
 
Så mera Framtidsväg för folket!!!!!
 
I går var vi ner på puben en sväng jag & Hanen
vi mötte upp några kompisar där & tog 1 öl...
Kollade in stället för nästa helg ska ju Hanen med band
spela där....
Men för 6 månader sen hade jag idiotförklarat om
jag hade fått frågan om vi skulle ner & ta 1 öl på
puben,,,,det fanns inte på min karta..
 
Så jag är så stolt över mej själv att jag tyckte det var kul &
att jag såg fram mot det...
Så nästa helg ska de bli galet kul & gå & kolla på
när dom spelat,,ja sen kommer det ju massa vänner
dit med...
Rugga lite kanske =))))
 
Nu ska jag rota fram inspirationen & plocka lite här hemma.
Bitchpysslet blev inställt sorgligt nog så jag får
ta mej för nåt annat istället....
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar