tisdag 11 december 2012

Kort från tomten..

Nu närmar det sej jul minsann
Å tomten ser allt!!!
Theo fick kort av tomten idag.
 
Förra året hade tomten så mycket att göra så han
hann inte komma till oss,utan lämnade ett brev &
en säck med julklappar i tamburen men hoppas
kan vi ju göra att han hinner med oss i år.
 
Öppnat kalender har jag oxå gjort...gullig cerat=)
Lucka nr 10
 
 Håller på & virkar ihop Theos filt så den blir klar till
jul.
De artar sej...
 
Var en sväng på Nobelfesten oxå,,,galet vad impad jag
blev av studenten som var toastmaster...
 
Denna veckan blir det svält,,,sista veckan på kilojakten..
Ja jag kommer inte vinna ekonomiskt men jag har
vunnit för mej själv & det är det som känns bäst.
 
Men 1 vecka kvar innan utvägning så nåt mer ska
jag väl lyckas bli av med...
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar