måndag 10 december 2012

Julbord & slapp..

Nu har jag snurrat runt i 1,5 H i sängen,lika bra att
stiga upp för sova de vill jag visst inte =((((
 Dagen idag har varit lugnare än lugnast,varit mest
däven efter gårdagens julbord..
Började med mysmorron..
Ja sen som sagt bara slapp, Theo har lekt för fullt.
Smarrig mat igår men orkar ju bara en bråkdel av
det som jag orkade förr...
Grabbarna hade dukat långbord & myst te att så fint.



Min snygga look =)

Theo spelade..
Jag är så stolt över Theo,han var med & tyvärr ensamt
barn på festen men icke att han klagade eller gnällde
något,han åt de han gillade & inte ens sprang &
smååt godis utan höll sej till kex & rån..
Min älskade unge!
 

Lekte lite gjorde dom..
 
De var ett av dom lugnaste julborden jag varit med på
på länge men vi var några stycken som var nyktra så
de påverkade väl en del, jag tycker ju ioförsej att
det inte gör nåt om de är lugnare när jag har Theo
med för då är det helt ok att kunna stanna lite längre.
Fulla människor kommer han få se nog av i sitt
liv ändå..
Julbordet igår  hamnar nog under kategorin trevligt!
 
Öppnat kalender har jag ju gjort oxå..
Lucka nr 8


Lucka nr 9
 
Har ni varit på nåt julbord ännu?
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Julbord är ju alltid trevligt =)
    IKEA har fått starta julbordsätandet för mig men inget annat..

    Ha nu en fin fortsatt vecka..

    Kram Mia

    SvaraRadera