fredag 28 december 2012

Theo praktikant...

Idag har vi tillbringat en del timmar i bilen jag &
Veronica,mysigt ,inte en längre stund tyst.
Hur de har gått kan du kolla på Ankbröstresan.
 
När jag kom hem så vart jag så trött & spänd så jag
däckade helt enkelt  & sov till Robban väckte mej
3 H senare,,,
Theo har varit med Robban på jobbet idag,han hade
varit så duktig , undrat , funderat & snappat
upp en hel del =)
 
Till slut så stog Theo & svarade på kundens frågor..
Han hade varit så nöjd så,ja båda två tror jag.
 
Han berättade om hussvamp för mej vid middagen
sen,,,vem vet de kankse blir en fukttekniker av
honom med.
 
Sen fick jag ett samtal fullt med hopp!
Någan hade skrivit på mitt inlägg om Bella & trodde
sej haft henne på katthemmet i Nässjö i vinter men
tyvärr när jag ringde upp så var det inte så...
Men fick ett nytt tips om Willys idag som jag ska kolla
upp i morron....
Tänk OM
Min lilla älskade Bella,,,
 
Igår hade vi besök av Familjen Blomma, annandagsmys
ungarna lekte & vi vuxna fiskade eller jag försökte..
Våran Blomma blev plötsligt Gösen *fniss*

"Storfiskarna"
 
Nu borde jag sova men men.....
I morron ska vi elda upp jularesterna,,,,smygpyroman
som jag är så lääääääääääängtar jag!!!
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Va, inte tyst i bilen??? Förvånad jag blir, anka och vera... ;)

    /Mia

    SvaraRadera