lördag 8 december 2012

Kallt...

 
Hua så kallt de vart idag,vi hade -14,5 men de var
kallare på andra ställen i stan men det bet ordentligt
i kinderna.
Fördelen med att ha gått ner i vikt är att jag kom i
mina varma goa termobyxor =))))
Drog på allt varmt jag hade & passade på att ta en
walkabout med Theo till skolan..
Kallt men mysigt,
 
Tittade in till mamma på vägen hem oxå..
 
Hem & kammade luggen så gott de gick,hade tänkt
åka till skolan först men har nu vänt på dygnat
så sov aldeles för lite inatt.
Tog en fikadejt med Blomman på stan istället.
Hon är bra skit den däringa vännen <3 p="p">
Känns som evigheter sen vi såggs så de var sååååå
najs idag.....
Tyvärr blev vi avbrytna i fikandet för någon där inne
satt & harklade sej & gurklade & snorade i sej &
ja vi var eller har blivit så lättklökta båda två
så aptiten försvann liksom.
 
Jag har blivit så fylld av energi idag,det känns som
en stor vändning är på väg just nu för mej..
Jag tänker hålla den känslan så länge jag kan..

Lucka 7 öppnad
 
Theo vart hos sin far & firade sin syster en stund idag
sen var han ute i snöhögen & lekte & lekte med
kompisarna,,,är så härligt att se på!
 
Han har sovit natt nr 2 i sin säng,,,åh vad jag hoppas
att det börjar arta sej nu,han behöver det.
 
Nu borde jag nog sova, i morron är de lite plock &
sen julbord på kvällen...
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Du ska veta att du räddade min dag när du ringde. De gav så mycket att få träffa dig. Helt underbart. Massor med pussar o kramar

    SvaraRadera