torsdag 14 augusti 2014

Dosett är bra skit ...

 
Nu blev det en skitvecka igen, dagarna två har jag inte
kommit mej för att göra något mer än virka , diska &
röra ihop lite käk.
 
Jag hatar dessa dagar när det blir så här & ännu värre är det
när jag kommer på varför !
 
Hemligheten är en dosett...
 
Har en fin lila dosett..
 
...men vad hjälper det när jag glömmer att ladda den
på söndagarna, de dagar jag mår bra så glömmer jag
ju att ta min meducin & då blir det pannkaka av dagarna.
Då vill jag helst bara sova sova sova & inte prata.
 
Nu har Robban fått i uppgigt att ladda den
med mej på söndagar.
 
Nu börjar kroppen & knoppen arta sej igen.
Tur jag har en snäll man som åkte & handlade idag när
jag inte redde det.
 
Idag var det äntligen Torsdag, en av dom vackraste
Torsdagarna i mitt liv..
 
Glädjen var stor när mms kom..
 
Grattis M & N till eran tös,
så vacker ,så fulländad..
 
Moster Ankan längtar till jag får snufsa bebis.
 
Det är så underbart för detta är första gången som
jag faktiskt inte tycker det är jobbigt att jag inte
själv får fler, jag känner att jag mognat i det.
 
Är bara så varm i hjärtat över denna vackra tös.
 
I morron blir det att packa på Dagny för Musträff
ser fram mot detta & hoppas på inget regn.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar