måndag 18 augusti 2014

Musträff..

I helgen som var så var de Musträff.
En tillställning som är 1 gång om året & detta var de 8:e
i ordningen.
Packad, pimpad & sminkad..

Hittade till Skillingaryd alldeles för mej själv.
Stolt e jag allt & endast lite gratis vattenpeeling
på vägen.

Ettan uppslagen..

Snygga som få =)
 
Fredagen vart najsig med uppträdande & nytt folk
som jag mötte.
Detta med namn är ju lite spännande  dvs jag minns inte.
 
Blev lovad frukost i tältet hihihi tänkte jag..

kl 8 kom den utlovade frukosten =)
Tack Hasse!
 
Dagen gick en varm go dusch & lite häng..
 
Ja då kom han...
Ågren!
Dumma dumma Ågren.
 
Bara att packa ihop för getingboet skulle inte ge med sej
det vet jag av egen erfarenhet.
 
Väl hemma så somnade jag & sov i 5 H, vaknade & åt
sen soffsov i 1,5 H sen sova sängen i 11 H.
 
Vaknade med huvudvärk & frys i kroppen sicken
tur det var söndag & slappdag.

Vaknade dock med en något svullen hand.
 
De gillas inte!
Svullnade hade dock gått ner idag men ska ringa
Lymfterapeuten i veckan ändå.
Är ju dom enkla rörelserna såsom att hålla i mcstyret
som inte är bra för min arm/hand.
 
Nu ska jag ta tag i berget av disk,,,,
Blä!!!!
 
Hejdåpuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar