torsdag 7 augusti 2014

Veckan med listan...

Denna veckan har varit spännande, trött efter helgen
men positivt trött & en hel del att göra.
Spännande på det vis att se om jag kunde låta bli att
bygga upp den inre stressen.
 
Vi har ju en 10 åring här på söndag så det har varit
fix & trix inför barnkalas på lördag & vuxenkalas
på söndag..
 
Klappar mej faktiskt på axeln för jag har tagit lite
varje dag med pauser i mellan..
Robban hjälpte mej med gräset idag.
Listan sakta men säkert närmar sej alla rutor.

Veckans bakverk.

Har även hunnit med att jobba =)
 
Dock fick jag ett tråkigt besked att den utbildningen
som jag skulle läst finns inte längre, det var för
lite underlag så dom har flyttat den till Nässjö.
 
Lite jobbigt att tänka om nu när jag sett fram mot detta
men min coach håller på att kolla upp vad det kan tänkas
finnas för andra utbildninga som AF sponsrar & på 50%.
 
Vill ju också bli något när jag blir stor!
 
Utan utbildning står jag mej rätt så slätt, barnskötarutbildningen
som jag har kan jag ju både ha & mista för de går
väl knappt att uppbringa idag & alla mina år som
personlig assistent/skötare hjälper ju inte när de endast är
erfarenhetsår utan utbildning.
 
Jag känner att jag har vuxit en del i mitt nya jag i sommar
lärt mej mer att tänka efter men misstag gör jag ännu
men har blivit bättre på att mota Olle i grind.
Å de är ju huvudsaken.
 
I natt sover Theo hos mormor Å de innebär att jag får
lite sovmorron i morron & frukost hos mamma =)
 
Sen blir det kvalitetstid med mor & Theo innan tårtan ska
läggas ihop till ungarna på lördag.
 
Summa sumarum så tycker jag att jag rett ut veckans
"måsten" galant.
 
Lämna gärna en rad eller två till mej här inne så blir jag gla=)
 
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Gott att du klappar dej själv på axeln och ger dej lite beröm. Är viktigt. Gott du haft en fin vecka och hanterat den bra. Lycka till med alla kalas i helgen. Full rulle! Din utbildning, var det realskola på din tid ;) tihi tihi. Puss mia

    SvaraRadera
  2. Hahaha Mia , min tid var innan realskolan =)

    SvaraRadera