tisdag 26 augusti 2014

Vitaminbomb & skogstur..

Idag vart jag & inhandlade vitaminer på Hälsokost
så nu ska värdena upp & håll tummarna för att mina
blåmärken avtar..
Ska dock ringa läkaren i morron för jag fick reda på
att dom kan skriva på recept så de vill jag ju ha då.
 
Att de ska vara så dyrt med hälsokost är ju synd
men det blir till att priortera helt enkelt.
Kör dubbel dos ett tag så kroppen hurknar te.
Magnesium & D vitaminer 300 kr...
 
Hanen fick Rosenrot, de kan han behöva.
 
Har varit i skogen också, så skönt med frisk luft &
stimulans för ögat.
Trevligt sällskap också..
Hittade två st otroligt stora granar, kul att dom fått
vara kvar de var dom största jag någonsin sett.
 




Blev dock inte så många kantareller, de får torkas &
förgylla grytorna i vinter istället.
 
Skolan har ju börjat & rutiner behövs, det är så
att Theo funkar väldigt bra om han kan läsa vad han
ska göra helt enkelt.
Efterlyste en whiteboard & syster tipsade hur jag
gjorde en egen..
Bra skit för en pysslig smålänning =)

Blev nöjd..
 
Ska dock sätta en svart bakgrund sen men blev ju
så ivrig så jag tog de jag hade hemma..
 
Som vanligt inga kommentarer på FB utan här inne.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar